וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב גברה 2:3 על גנט במשחק הכנה

אבידור, קולואטי ובוזגלו כבשו לצהובים מול קבוצתו החדשה של ארבייטמן. יצחקי ערך בכורה, סידיבה ימשיך להיבחן, ניקז שוחרר

מכבי תל אביב ערכה הערב (שני) את משחק ההכנה השני שלה במסגרת מחנה האימון במירלו, הולנד. הצהובים, שרשמו בשבת ניצחון מרשים 1:4 על ברונדבי, פגשו הפעם את גנט, סגנית אלופת בלגיה, אצלה כמובן לא שיחק שלומי ארבייטמן שסיכם בשורותיה. השחקנים של אבי נמני ויוסי מזרחי פתחו בסערה עם צמד שערים בשלוש הדקות הראשונות, ובסופו של דבר ניצחו 2:3 את הבלגים. בסיום המשחק הוחלט לשחרר את הנבחן בנג'מין ניקז, בעוד הקשר ממאלי ג'יבריל סידיבה, שהציג יכולת נאה בניצחון על גנט, ימשיך להיבחן בשלב זה.

הנבחן ממאלי ג'יבריל סידיבה, שלא הרשים עד כה וקיבל הערב צ'אנס אחרון, פתח במרכז הקישור לצד אלברט באנינג הקמרוני. בהתקפה שובץ יובל אבידור לצד רוברטו קולאוטי, בעוד ברק יצחקי המתין על הספסל ואלירן עטר הפצוע קיבל מנוחה. כבר בדקה השנייה אבידור הוכיח כי כדאי לספור גם אותו העונה, כשנעץ כדור ברשת הבלגית וציין שער שני במחנה אחרי שהבקיע גם מול ברונדבי. דקה חלפה וכבר 0:2. האריס מדוניאנין, לעיני משפחתו שהגיעה לצפות במשחק, בישל לרוברטו קולאוטי שער קל.

הבלגים ניסו לצאת מההלם והחלו לתקוף, אבל בדקה ה-36 באנינג סידר למאור בוזגלו את השלישי של מכבי תל אביב. גנט לא ויתרה ותוך שלוש דקות כבשה פעמיים משערים של מרטנס (38) וסטין דה סמט (41). שתי הקבוצות ביצעו חילופים רבים במחצית השנייה, כשאצל הצהובים נכנסו בין היתר יצחקי בהופעת הבכורה שלו והנבחן הצרפתי בנג'מין ניקז, אך התוצאה נותרה בעינה עד לסיום. מכבי תל אביב ממשיכה במסלול הניצחונות.

המאמן יוסי מזרחי אמר לאחר המשחק: "שיחקנו נגד קבוצה מאוד פיזית שחייבה את השחקנים שלנו לשים דגש על הפן הפיזי במשחק שלהם - זה היה חשוב מאוד. נלמד גם מהדברים הטובים שראינו במשחק היום וגם מהדברים שטעונים שיפור".

מי שצפו היום במשחק הם הבעלים מיטש גולדהאר ונציגו ג'ק אנג'לידיס ,שהגיעו אמש למירלו והצטרפו לאנשי הקבוצה להמשך מחנה האימונים. גולדהאר ואנג'לידיס באו לצפות מקרוב בהכנות השחקנים והצוות המקצועי ונראה כי הם מתרשמים לטובה מההכנות ומקצב התקדמות הקבוצה, הן במישור המקצועי והן ברמה החברתית ובחיבור בין תשעת השחקנים החדשים לאלו שהמשיכו מהעונה שעברה.

עמדת הקשר האחורי היא כרגע העמדה האחרונה אותה מנסים ראשי הקבוצה לאייש לקראת צמד המשחקים במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופאית כאשר הראשון שבהם יערך בעוד עשרה ימים ב-15 ביולי. במכבי מנסים תוך כדי השהות במירלו להשלים את המשא ומתן עם הקשר גל אלברמן, שעדין לא הגמיש את דרישותיו הכספיות ונכון לעכשיו אין כל התקדמות במגעים בין הצדדים.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר (גיא סולומון, 56) קלמי סבן (יניב עזרן, 77), ניבאלדו, אבי סטרול (ניסו קפילוטו, 46), יואב זיו (דור מלול, 58), אלברט באנינג (בנג'מין ניקז, 56), ג'יבריל סידיבה (שרן ייני, 46), מאור בוזגלו (ציון צמח, 63), האריס מדונינאין (תמיר כחלון, 46), יובל אבידור (ברק יצחקי, 63), רוברטו קולאוטי (רוני גפני, 46).

עדכון ראשון: 14:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully