וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה העברתו של ארבייטמן לגנט

5.7.2010 / 17:50

מלך שערי הליגה עוזב לטובת הקבוצה הבלגית: "לעולם לא אשכח את מכבי חיפה". בעקבות העסקה: עומר גולן שוב מועמד

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הודיע היום (שני) באופן רשמי על סיכום עם קבוצת גנק הבלגית בנוגע להעברתו של שלומי ארבייטמן. החלוץ, ששוהה עם מכבי חיפה במחנה האימונים באוסטריה, יעזוב את חבריו ויגיע לבלגיה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את העסקה. ארבייטמן צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים, במסגרתן ירוויח כ-250 אלף יורו לעונה.

בכך מאשר למעשה הנשיא שחר את הפרסומים בבלגיה לגבי מעברו של השחקן. כזכור, חיפה הציבה תג מחיר של מיליון יורו על השחקן בשבוע שעבר, וגנט שנציגיה הגיעו לארץ באמצעות הסוכן של החלוץ, דודו דהאן, הסכימה לשלם את הסכום הנדרש כדי לסגור את העסקה.

החלוץ בן ה-25, שהבקיע 28 שערי ליגה העונה וזכה בתואר מלך השערים, יהיה הכדורגלן ה-13 שמייצאת מכבי חיפה לאירופה וישחק עם גנט, סגנית האלופה הבלגית, במוקדמות ליגת האלופות. ארבייטמן אמר לאתר הרשמי של המועדון: "מדובר ביום מרגש במיוחד עבורי. אני מודה למכבי חיפה. לא אשכח את המועדון שהפך לי לבית, את הבעלים יעקב שחר, ההנהלה, השחקנים והקהל. הייתה לי תקופה נפלאה ואני מקווה לייצג בכבוד את ישראל ואת מכבי חיפה".

בעקבות מצב העניינים, אלישע לוי החליט ללכת על החלוץ עומר גולן ושוחח עם סוכנו דודו דהאן בעניין. לוי טען בשיחה כי נוצרה בעיה ולדעתו גולן יתקשה לשחק לצד הקפטן יניב קטן כי שניהם בעלי סגנון דומה (מה שנכון רק לגבי חלק מהמשחקים בלוקרן ומוטעה לגבי תפקודו בנבחרת ובמכבי פתח תקוה). כעת גולן נמצא בבלגיה וינסה לסכם את תנאי עזיבתו, כשלוקרן הבהירה כי היא דורשת 700 אלף יורו עבור מעברו לחיפה או לכל קבוצה אחרת.

מכבי חיפה ביררה גם את העלויות נוספות לגבי צירופו של גולן. למכבי פתח תקוה, קבוצתו הקודמת של השחקן, יש הסכם לפיו יוכל לחזור רק למלאבס, ובנוסף, אם קבוצה ישראלית אחרת תרצה את גולן היא תצטרך לדון עם מכבי פתח תקוה שתדרוש פיצוי. ייתכן כי חלק מהסכום שיוקצה ללוקרן יעבור ישירות לפתח תקוה. דהאן יגיע מחר לבלגיה יחד עם ארבייטמן, שייפגש עם נשיא גנט ויחתום רשמית על החוזה. לאחר מכן דהאן גם ייפגש עם גולן ובשיחה אמורה להעלות האפשרות שיעבור לחיפה.

אדריאן חתם רשמית בחיפה

מכבי חיפה הודיעה היום (שני) רשמית על החתמתו של הקשר הפורטוגלי אדריאן. קודם לכן ביקשו הירוקים מסוכנו של הבלם ההונגרי כריסטיאן ורמס, להאריך את מועד ההתרשמות שלו בקבוצה, וזאת מכיוון שהשחקן הגביל מראש את השתתפותו במחנה והודיע שיעזוב היום את המחנה. השחקן נוטה לקבל את בקשת המאמן וייתכן שיגיע להיבחן בארץ. הבלם הספרדי דניאל אורוסקו מאכזב ולא נראה שיצטרף. "הסיכויים שורמס במכבי חיפה טובים", אמר מקורב לעסקה.

חיפה טרם יצרה קשר הבוקר עם עידן ורד, שמחכה לפגישה עם נציגי המועדון על מנת לחתום על חוזה לארבע שנים. אחת האפשרויות היא שבחיפה מחכים לרגיעה בגזרת אוהדי בית"ר ירושלים, שמתכננים מחאה על עזיבתו הצפויה.

במועדון מעריכים שפיטר מסיללה יעזוב והמגן טאלב טוואטחה יחתום על חזוה ארוך טווח כשהקבוצה תחזור לארץ. חיפה תחתים את השחקן, המיוצג על ידי סוכן השחקנים דדה חדד, על חוזה מקצועני. לגבי דקל קינן עדיין אין התפתחויות והוא מחכה שסוכנו, גלעד קצב, ימצא עבורו קבוצה בכירה באירופה, כשרוסיה ובלגיה על הכוונת.

הבלם שי מימון יקבל הבהרות לגבי עתידו כבר מחר, בשיחה עם אלישע לוי. אם יוחתם זר אחד בעמדת הבלם, מה שסביר להניח שיקרה, המאמן יבקש ממימון להישאר והוא יקבל קרדיט כשחקן הרכב לפני אריק בנאדו.

הבלם ניקולאס ביאנצ'י ארסה מסן לורנצו הוצע לקבוצה ביום חמישי שעבר, אבל בינתיים אין התפתחות בעניינו. מכבי חיפה עדיין לא קיבלה קלטות של הבלם ולא יצרה קשר עם הסוכן. ביאנצ'י ארסה בן ה-23 הושאל בעונה החולפת לא.א.ק אתונה היוונית ובעבר שיחק גם בנבחרות הצעירות של ארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully