וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה דורשת מיליון יורו על ארבייטמן

30.6.2010 / 19:00

הפער: 200 אלף יורו. רוסטוב מחכה לקינן. הקבוצה הפסידה 2:1 ללקומוטיב. דבאלישווילי איזן. גורם: "הוא יישאר בקבוצה"

מכבי חיפה דורשת עבור החלוץ שלומי ארבייטמן מיליון יורו, כך הובהר בימים האחרונים לסוכנו של השחקן, דודו דהאן. בחיפה לא מוכנים לשחרר כרגע את החלוץ, גם אם תגיע הצעה נמוכה מליגה בכירה יותר מבלגיה. יש לציין כי גנט מוכנה לשלם כרגע על ארבייטמן כ-800 אלף יורו, 200 אלף יותר ממה שהציעה הקבוצה לפני מספר ימים. בסביבתו של השחקן מאמינים כי בסופו של דבר ארבייטמן ייצא לחו"ל.

לגבי הבלם דקל קינן, טרם התקבלה החלטה של רובין קאזאן האם לצרף אותו לקבוצה. אתמול קינן שותף בהפסד 3:2 במשחק האימון ללוקומוטיב מוסקבה. קינן נכנס במחצית במצב של 1:2 לקאזאן, ובמחצית השנייה לוקומוטיב הפכה את התוצאה. במהלך המחצית קינן הוכשל ברחבת היריב, אך הפנדל שקיבלה קאזאן לא נוצל. מכיוון שקינן, המיוצג על ידי סוכנו, גלעד קצב, דרש תשובה סופית לאחר המשחק ועדיין לא נענה לכך, הוא החליט לחזור ארצה, כשראשי המועדון הרוסי הבטיחו שבתוך מספר ימים תתקבל החלטה לגביו.

בהמשך לידיעה שרוסטוב ולוקומוטיב מוסקבה מעוניינות אף הן בשחקן, בימים האחרונים נעשו גישושים בעניין, כשרוסטוב הנמצאת באוסטריה הבהירה לקינן שבמידה ולא יחתום בקאזאן, היא תיכנס למשא ומתן על מנת לצרפו. קינן הבהיר כי הוא לא יהיה מוכן להגיע למבחנים ברוסיה וכי בפעם הבאה שינסע לנהל משא ומתן, זה יהיה לצורך חתימה בלבד. אגב, לקינן יש הצעות עם מבלגיה. "הסיכוי שיחתום בקאזאן בסופו של דבר הוא פחות מסביר", אמר גורם המקורב לעסקה. אם המשא ומתן עם רוסטוב וקאזאן לא יבוא לידי חתימה, שתי קבוצות נוספות מהליגה הרוסית, לוקומוטיב מוסקבה ומנג'י מחלצ'קה, מועמדות לקלוט אותו. קינן בודק ראשית אפשרות לשחק בליגה האנגלית.

במעמדו של הקשר ג'ון קולמה אין כל שינוי. בחיפה הבהירו כי השחקן הוא זה שביקש לעזוב ואין כוונה לשחרר אותו מהקבוצה אלא אם כן הוא יבקש שחרור. כפי שהובהר כבר אתמול, קולמה עצמו יבקש להשתחרר מהקבוצה רק אם אלישע לוי לא יבנה על כשחקן הרכב ראשון. הבלם גורם קאשיה והחלוץ הבולגרי מיכאיל אלכסנדרוב, ישוחררו בגלל היכולת הדלה שהפגינו עד כה. מי שמרשים את אלישע לוי הוא הקשר הפורטוגלי אדריאן. לעומתו, קשר נבחרת לטביה, אנדרס פרפלוטקינס, שוחרר. בירם כיאל ששבר את אפו ערב ההמראה לאוסטריה יצטרף מחר לחבריו.

חיפה הפסידה הערב 2:1 ללקומוטיב מוסקבה. הבלם גוראם קאשיה המשיך להפגין יכולת לא משכנעת גם במשחק הזה. דרמאנה טראורה הוביל את הרוסים ליתרון בדקה התשיעית, אך ולדימיר דבאלשווילי איזן לאחר עשר דקות. טראורה קבע את הניצחון של הרוסים בדקה ה-37'. אריק בנאדו שולב במחצית השניה של המשחק. גורם במכבי חיפה אמר לאחר המשחק: "דבאלישווילי יישאר במכבי חיפה בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully