וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטון קזרנובסקי סיכם בגלבוע/גליל

5.7.2010 / 9:20

סנטר נבחרת העתודה לשעבר, שחזר לישראל בעונה שעברה מגרמניה, סיכם לשנתיים באלופת המדינה ויחבור לקוז'יקרו

הפועל גלבוע/גליל עליון התחזקה אמש (ראשון) בשחקן פנים נוסף, כשסיכמה לשנתיים עם סנטר עירוני רמת גן בעונה שעברה, אנטון קזרנובסקי. בפגישה שערכו ראשי הקבוצה עם השחקן וסוכנו אלון בירנצוויג, סיכמו הצדדים על פרטי החוזה, כאשר מסתמן כי לפי החלטת המועדון בתום השנתיים השחקן יוכל להמשיך גם לעונה שלישית. קזרנובסקי יחתום על החוזה בימים הקרובים ויצטרף לעידו קוז'יקרו וגוני יזרעאלי שכבר חתומים בקבוצה. מי שצפויים לסכם גם כן בימים הקרובים הוא הקפטן אבישי גורדון.

קזרנובסקי (25, 2.06), יליד מוסקבה, הוא אחיו של אבי, בוגר נבחרת העתודה של שנת 2000, והיה שותף בעצמו למדליית הכסף של נבחרת העתודה בשנת 2004. קזרנובסקי גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ובעונת 2003/4 אף זכה לשחק מעט בשורות הקבוצה הבוגרת לפני שעבר לרמת השרון של מיקי ברקוביץ'. את שתי העונות הבאות העביר קזרנובסקי בציפייה לדקות משחק בגליל עליון, אך לא קיבל הזדמנות ובסוף עונת 2005/6 עבר להפועל חולון ועלה עמה לליגת העל.

בעונת 2006/7 הגיע לראשונה לגרמניה חתם במדי קבוצת ליץ' מהליגה השנייה וקלע 10.6 נקודות והוסיף 5.5 ריבאונדים למשחק. לקראת סיום העונה קיבל הזדמנות במדי גיסן, מהליגה הראשונה, אך לא קיבל הזדמנות גדולה מדי. בעונת 2007/8 שיחק קזרנובסקי במדי היירמר מהליגה הרביעית, כשלקראת סיום העונה עבר לבאיירן מינכן מהליגה הרביעית ועזר לה לעלות לליגה השלישית. בשנתיים האחרונות שיחק קזרנובסקי במדי קרלסוהה מהליגה השנייה בגרמניה, כאשר עד חתימתו בעירוני רמת גן באמצע העונה רשם רשם 7.5 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק. העונה כאמור חזר לישראל, ורשם ברמת גן 4 נקודות ו-2.6 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully