וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל נפרדה מדונגה

המאמן, שכבר דיבר על סיום דרכו בנבחרת לאחר ההפסד להולנד, קיבל את ההודעה הרשמית. סקולארי המועמד המוביל

ביום שישי, אחרי שנבחרת ברזיל הפסידה 2:1 להולנד ברבע הגמר וסיימה את דרכה במונדיאל, אמר המאמן דונגה כי הוא ידע מראש שמינויו הוא לארבע שנים ושככל הנראה סיים את דרכו. הערב (ראשון) הוא קיבל את ההודעה הרשמית, כשבתום פגישה עם נשיא ההתאחדות ריקרדו טשיירה, הוא פוטר מתפקידו.

דונגה, קפטן נבחרת ברזיל בעבר שהיה שותף לזכייה במונדיאל 1994 ולהפסד בגמר ארבע שנים לאחר מכן, קיבל את המינוי באוגוסט 2006 והוביל את הסלסאו לזכייה בקופה אמריקה ב-2007 ובגביע הקונפדרציות ב-2009. במקביל לתוצאות המוצלחות ולהישגים על כר הדשא, ספג המאמן ביקורות רבות מצד אנשי התקשורת והאוהדים על נטישת סגנון המשחק האטרקטיבי של ברזיל, ה"'ז'וגו בוניטו", והפיכת הנבחרת למקבילה של איטליה.

אחרי ההדחה צצו מחדש הטרוניות לגבי סגנון המשחק השמרני, והערב, מספר שעות לאחר שהנבחרת נחתה בברזיל וזכתה לקבלת פנים מעורבת, הגיעה ההודעה הצפויה על הפסקת עבודתו של דונגה, כשגם עוזרו ז'ורז'יניו שוחרר מתפקידו. התקשורת הברזילאית הצביעה על לואיז פליפה סקולארי כמועמד המוביל לרשת את דונגה ולחזור למעשה לקדנציה שנייה בתפקיד. גם מאנו מנזס, מוריסי רמאליו, לאונרדו ופאולו אוטורי נכללים ברשימת המועמדים. הכרעה תינתן כבר בסוף החודש.

סקולארי, שנחשב כאמור למועמד הראשי, לא פסל אפשרות לקבל את התפקיד בעתיד: "יהיה נהדר לסיים את הקריירה באימון נבחרת במונדיאל בברזיל. כרגע הפוקוס שלי בפלמייראס. כשהחוזה יסתיים אראה אם תהיה נבחרת שתהיה מעוניינת בי לקראת מוקדמות המונדיאל". כזכור, סקולארי חתם רק לאחרונה לשנתיים בפלמייראס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully