וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דייגו, אל תיכנע"

מספר שחקנים בנבחרת ארגנטינה ניגשו למראדונה לאחר ההדחה מהמונדיאל והפצירו בו להמשיך. היינצה: "הוא מאמן מצוין"

ההלם והמבוכה בקרב אנשי נבחרת ארגנטינה הנמצאים בדרום אפריקה, לא שככו אחרי 24 שעות. במשלחת הארגנטינאית אישרו את הדיווחים כי שחקנים ניגשו אמש (שבת) לחדרו של המאמן דייגו מראדונה והפצירו בו להישאר בתפקידו. כזכור, מראדונה הודה לאחר התבוסה הכואבת 4:0 לגרמניה ברבע הגמר כי הוא שוקל את המשך דרכו.

דובר הנבחרת אישר כי נציגי השחקנים דיברו על ליבו של המאמן וביקשו ממנו לא להיכנע. בתקשורת הארגנטינאית, שם מתגברות הקריאות להתפטרותו של מראדונה, דיווחו כי היו אלה לאונל מסי, קרלוס טבז ומריו בולאטי שפנו למאמנם בשם כל שחקני הנבחרת. מראדונה נמנע מלמסור הצהרה מפורשת באשר לעתידו, וכך גם נשיא ההתאחדות חוליו גרונדונה.

"מראדונה עשה עבודה נהדרת ויהיה מצוין אם ימשיך בתפקיד", טען גבריאל היינצה, אחד מיקיריו של דייגו בנבחרת. "כרגע זה לא הזמן מבחינתו לקבל החלטות, הוא צריך להמתין מעט כדי שהכל ירגע. אני אגן על הנבחרת ועל חבריי השחקנים כל עוד אני יכול. אפשר לקחת גם דברים טובים מהמונדיאל, אבל התוצאות הן אלו שנספרות ובמבחן הזה נכשלנו".

מראדונה והשחקנים נחתו הערב בבואנוס איירס, שם החליטו להימנע ממפגש ישיר בין הנבחרת לקהל והתקשורת. המשטרה נערכה בכוחות מתוגברים למנוע נהירת האוהדים לשדה התעופה ודרכי הגישה אליו נחסמו. אוטובוס מיוחד חיכה לאנשי הנבחרת בירידה מהמטוס ולקח אותם ישירות למשרדי ההתאחדות מבלי לעבור בטרמינל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully