וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו לוגאנו בספק לחצי הגמר

קפטן אורוגוואי מתקשה להתאושש מפציעה בברכו: "אחכה עד הרגע האחרון". קבאני: "מבחינה טקטית, הולנד קרובה לשלמות"

בלם וקפטן נבחרת אורוגוואי, דייגו לוגאנו, נמצא בספק למשחק חצי הגמר נגד הולנד ביום שלישי. לוגאנו נפצע בברכו במחצית הראשונה של משחק רבע הגמר בין הסלסטה לגאנה והוחלף, אך בינתיים הוא מתקשה להתאושש. "זה קשה כי הזמן בין משחק אחד לשני קצר מאוד", אמר לוגאנו.

אימון נבחרת אורוגוואי היה מלא בעשרות עיתונאים וצלמים ולוגאנו הבטיח שיעשה מאמץ להיות כשיר: "הצלחתי להתאמן ולרוץ בקו ישר בלי לחוש כאב ואלה בשורות טובות כי בסך הכל עברו 48 שעות מאז הפציעה. נצטרך לחכות עד הרגע האחרון. הכאב לא משנה, חשוב להיות מוכן ב-100 אחוז למשחק ברמה כזו בשביל חבריי לקבוצה והמדינה שלי. ביום שני נראה אם אהיה בסדר או לא".

הפציע של לוגאנו מצטרפת לרשימת הבעיות של אוסקר טבארז לקראת המשחק. החלוץ לואיס סוארז ייעדר בשל הרחקה כמו גם חורחה פוסילה המוצהב. גם הקשר ניקולאס לודיירו, שנפצע בכף רגלו, לא יוכל לשחק והוא למעשה סיים את הטורניר.

אורוגוואי היא, כידוע, הנציגה האחרונה של דרום אמריקה במונדיאל. "קודם כל, נשחק עבור המדינה שלנו, אבל אנחנו גם מייצגים את היבשת וזה מקור גדול לגאווה", אמר החלוץ אדיסון קבאני ולוגאנו הוסיף: "אנחנו מוכנים לקרב ואם ירצה האל, נעשה עוד צעד לעבר החלום. ההיסטוריה של אורוגוואי דורשת מאיתנו להיות אלופי העולם".

קבאני התייחס להדחה של ארגנטינה וברזיל ואמר: "למרות שהם בחוץ, הם עדיין לא יפסיקו להיות כוח ונבחרות גדולות". על היריבה הבאה, הולנד, אמר: "הם נבחרת שמשחקת נהדר ומניעה את הכדור מצוין. מבחינה טקטית, הם קרובים לשלמות".

סבסטיאן אבראו, שכבש את הפנדל המכריע בדו קרב נגד גאנה, התייחס גם הוא לנושא: "ההיסטוריה מניעה אותנו. אנחנו מייצגים את אמריקה הלטינית ומצפים מכולם לתמוך בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully