וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ראול סיכם את תנאיו בשאלקה

הקפטן והסמל הגדול של ריאל מדריד, צפוי למסור את החלטתו הסופית ב-15 ביולי וככל הנראה ישחק בסגנית אלופת גרמניה

שלושה ימים לפני משחק חצי גמר המונדיאל בין ספרד לגרמניה, מלך שערי הנבחרת הספרדית בכל הזמנים עושה דרכו לבונדסליגה. עיתון 'אס' הספרדי מדווח כי ראול, הקפטן והסמל של ריאל מדריד, יעזוב את הבלאנקוס אחרי 18 שנים ויצטרף לסגנית אלופת גרמניה, שאלקה 04, שתשחק בליגת האלופות.

על פי הדיווח, ראול נפגש ביום שישי במנורקה, שם הוא מבלה את חופשתו, עם נציג הקבוצה הגרמנית וסיכם את תנאיו. המתווך בעסקה הוא יורג ניובאואר, שהעביר בזמנו את כריסטוף מצלדר לריאל מדריד וממנה לשאלקה. ראול ביקש להמתין עם ההחלטה עד סיום חופשתו ב-15 ביולי. הסיכום המוקדם בין שני הצדדים הוא על חוזה לשנתיים הקרובות במסגרתן ירוויח הספרדי 8 מיליון יורו ברוטו.

בימים האחרונים קיבל ראול הצעות מאנגליה (שמועות שגם אלכס פרגוסון התעניין) וגם מליגת ה-MLS האמריקאית ומהליגה עתירת הממון של קטאר, אך ההצעה של שאלקה הייתה המפתה מכולן, כשפליקס מגאת' חיפש מחליף לקווין קוראני שעבר לדינמו מוסקבה.

החלוץ בן ה-33 שיחק במשך כל הקריירה בריאל מדריד, ובמהרה הפך לסמל הבלתי מעורער של המועדון. ראול הפך לשיאן השערים בקבוצה עם 228 כיבושים בליגה (322 בכל המסגרות הרשמיות), זכה עימה שלוש פעמים בליגת האלופות, שש פעמים באליפות וכן פעמיים בגביע הבין יבשתי ב-729 משחקים רשמיים. האם זהו סופו של עידן במדריד, חרף העובדה שז'וזה מוריניו מעוניין שהקפטן יישאר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully