וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה יאמן את הפועל ר"ג

מאמן הפועל חיפה בשנים האחרונות, שנפגש עם היו"ר שחר בן עמי בשבוע שעבר, חתם לעונה אחת. יקיר שינה מועמד להצטרף

שלומי דורה חתם היום (ראשון) כמאמנה החדש של הפועל רמת גן ויהיה מי שיוציא אותה לדרך חדשה, אחרי המהפכה הניהולית שעבר המועדון בשבוע שעבר. דורה חתם לעונה אחת אחרי שנפגש עם היו"ר, שחר בן עמי, כבר לפני מספר ימים ובקרוב יחל את מלאכת בניית הסגל. עוזרו יהיה מאיר בן מרגי, שעבד עימו גם בהפועל חיפה.

דורה בן ה-37 אימן בשנים האחרונות את קבוצת הנוער של הפועל חיפה ולאחר מכן את קבוצת הבוגרים שלה, אותה הוליך לעלייה לליגת העל בתום עונת 2008/9. במהלך העונה החולפת נקלעה הקבוצה למאבקי תחתית וניצן שירזי הגיע למועדון בתפקיד הג'נרל מנג'ר, מה שלמעשה סלל את דרכו של דורה אל מחוץ לקבוצה בסיום העונה.

מי שעשוי כעת להצטרף לקבוצה הוא הבלם יקיר שינה, שהוזכר כמועמד למספר קבוצות בליגת העל. כזכור, בכרטיסו של שינה מחזיקה מכבי תל אביב, שהשאילה אותו בעונה הקודמת למכבי אחי נצרת. שינה עבר פציעה קשה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, אך חזר לקראת סיום העונה והפך לשחקן מבוקש.

אוהדי הקבוצה יערכו הערב מסיבת פרידה מהקשר הארגנטינאי קרלוס צ'קאנה, שעוזב את המועדון וחוזר לשחק בארגנטינה. בנו של צ'קאנה, איגור, החלים לאחרונה ממחלה קשה לאחר שטופל בשנים האחרונות בישראל במימונה של הפועל רמת גן ומשפחת ארקין, שנטלה חסות על הטיפולים בבנו של צ'קאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully