וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סזאר: "מאוכזבים עבור כל מי שחלם על הגביע"

חלק משחקני ברזיל נחתו בריו דה ז'ניירו וזכו לעידוד מהאוהדים שהגיעו, השוער מירר בבכי. חואן: "לא ציפינו לכזו תמיכה"

יומיים אחרי שהודחה מהמונדיאל כבר ברבע גמר המונדיאל, נחתה היום (ראשון) נציגות ראשונה של נבחרת ברזיל בנמל התעופה בריו דה ז'ניירו. אולי בגלל האכזבה, אולי בגלל השעה המוקדמת (3:00 בבוקר שעון ברזיל), כ-200 אוהדים בלבד המתינו למעט השחקנים שהגיעו כבר היום והניפו כרזות תמיכה, כשרק פליפה מלו זכה למעט שריקות בוז.

מי שנחתו בטיסה הראשונה מבין השחקנים היו חואן, טיאגו סילבה, קלברסון, ג'ילברטו, השוער ז'וליו סזאר שהזיל כמה דמעות וכן פליפה מלו. "כולנו עצובים, אבל אני רוצה להודות לאוהדים שלנו על האהבה שלהם", אמר השוער סזאר, שנכנס בדמעות לרכבה של אמו שהמתינה לו, "אנחנו מאוכזבים עבור כל האנשים שעודדו אותנו ושחלמו על התואר".

חואן הוסיף: "לא ציפיתי לכזו תמיכה מהאוהדים. רגע אחרי שהמשחק הסתיים כבר ספגנו הרבה מאוד ביקורות, אבל להתקבל כאן ככה זה דבר מאוד מרגש".

בין הנוחתים היה גם עוזרו של דונגה, מגן העבר ז'ורז'יניו, שהתראיין לכלי התקשורת המקומיים ומצא זמן לתקוף את יוהאן קרויף, שחימם את הגזרה ואמר לפני המשחק ש"לא הייתי קונה כרטיס לצפות בברזיל". ז'ורז'יניו אמר: "הולנד ניצחה, אבל לא שיכנעה. היא שיחקה כדורגל מאורגן שמתבסס על שלושה שחקנים: רובן, סניידר וקאוט. קרויף לא זכה בגביע העולמי והוא לא יודע מה זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully