וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד אופטימיים עדיין לגבי טורס

בנבחרת מקווים שהחלוץ ישוב לכבוש, דל בוסקה :"מצפים שיביא את הטוב שלו". טורס: "תמיד הערצתי את הכדורגל הגרמני"

המונדיאל הולך ומתקרב אל סיומו, וספרד כבר יכולה להריח את הגביע, אלא שבנבחרת האדומה עדיין מאמינים שהחלוץ פרננדו טורס יכול להראות את המיטב שלו בטורניר. טורס, שנפצע טרם גביע העולם וחזר אליו אחרי שעבר ניתו בברכו, מציג יכולת דלה ביותר עד כה. עם זאת, המאמן ויסנטה דל בוסקה מאמין בו ובכושרו.

"הוא כשיר מבחינה פיזית ולהגנתו אפשר לומר שהקבוצה לא התחברה באופן מושלם בהתקפה", סינגר עליו דל בוסקה. "אנחנו מרוצים מהעבודה שהוא עושה ומהגישה שהוא מביא, ואנחנו עוד מצפים שהוא יביא את הטוב ביותר שלו במשחקים הבאים".

לאחר המשחק הראשון בו לא פתח ורק נכנס כמחליף בהפסד לשוויץ, פתח טורס בכל אחד ממשחקי הנבחרת, אבל היה רחוק מאוד מלהרשים כאשר הוא הוחלף בעקביות כל המשחקים במהלכה של המחצית השנייה. לעומת טורס, שעדיין לא מצא את הרשת בטורניר, דויד וייה מספק יכולת כיבוש מצוינת והוא מוליך כרגע את המונדיאל עם חמישה כיבושים. וייה הגדיל אמש את מניין ההבקעות שלו בנבחרת ל-43 ב-63 הופעות, אחד פחות משיא ההבקעות של ראול (44) ב-102 הופעות.

לקראת חצי הגמר המרתק נגד גרמניה, אמר שוער הנבחרת איקר קסיאס: "הם הוכיחו שהם הנבחרת הכי טובה בעולם אחרי הניצחונות שלהם נגד אנגליה וארגנטינה, ואנחנו צריכים להראות להם מקסימום כבוד. זה לא יהיה משחק קל והם גם ירצו לנקום בנו על ההפסד שהנחלנו להם בגמר היורו ב-2008".

טורס עצמו אמר לקראת המשחק: "תמיד הייתי מעריץ גדול של הכדורגל הגרמני. עבורי, נבחרת גרמניה היא נבחרת מצוינת ואנחנו צריכים להתכונן למשחק הזה כמו שלא עשינו לכל משחק אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully