וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבילד על שחקני נבחרת גרמניה: "גיבורים"

העיתון הנפוץ יצא מגדרו לאחר הניצחון על ארגנטינה. מחמאות ללב: "איך הוא ידע שקלוזה ופולדי יהפכו מחתלתולים לאריות?"

יממה לאחר הניצחון המוחץ על ארגנטינה 0:4 וההעפלה לחצי גמר המונדיאל, בפעם השלישית ברציפות, התקשורת בגרמניה יצאה מגדרה לגבי ההופעה של שחקני הנבחרת והמאמן יואכים לב. הבילד הנפוץ מודה בכותרת הראשית שלו ל"גיבורים".

בעיתון ה'וולט' כתבו: "אנחנו במרחק נגיעה מהגביע. הנבחרת הצעירה מתפוצצת מניצחון לניצחון ועם כדורגל שמקסים את כל העולם". בעיתון עוד הרחיקו לכת כשהעזו להשוות בין קשר הנבחרת בסטיאן שווינשטייגר וכוכב נבחרת ארגנטינה לאונל מסי: "יותר טוב ממסי: בסטיאן השלים משחק של מלאכת המחשבת. זה היה משחקו הטוב ביותר בגביע העולם".

ב'סדוטשסה צייטונג' בחרו את מירוסלב קלוזה ולוקאס פודולסקי כמצטייני המשחק. לפני המונדיאל היו הרבה קריאות ללב לזמן את חלוץ שאלקה קווין קוראני ולפתוח עימו במקומם של אחד מהשניים, אלא שלב עמד על דעתו לא לזמן את החלוץ עימו הסתכסך. "איך הוא ידע שקלוזה ופולדי יהפכו מחתלתולי הבונדסליגה לאריות גביע העולם", תהו בעיתון.

בגרמניה כבר לא מצרים על הפציעה של מיכאל באלאק ערב המונדיאל ומיישירים קו עם העולם לגבי העובדה שהשבתתו של הקפטן בדימוס רק עזרה לנבחרת להתאחד ולהתגבש עוד יותר סביב המטרה. "הפציעה של באלאק, כמה שהיא הייתה קשה עבורו, הייתה למזלו של לב. באלאק בן ה-33 היה השחקן הדומיננטי בסגל שרצה בתור המנהיג להכתיב את הקצב ולקבל את ההחלטות. בלעדיו, לב היה מסוגל לתת ללאהם, שווינשטייגר, מרטסאקר ופודולסקי יותר אחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully