וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים החדשות של אנגליה

פאביו קאפלו יערוך "שינויים קיצוניים אפילו יותר משאנשים חושבים" בנבחרת לקראת הבאות. דעו יותר על תכניות האיטלקי

יומיים לאחר שקיבל את המנדט מראשי ההתאחדות האנגלית להמשיך בתפקידו כמאמן נבחרת שלושת האריות לשנתיים הבאות פאביו קאפלו כבר החל לעבוד וחושב על הבאות. הרס"ר האיטלקי יעשה רוויזיה גדולה מאוד בסגל הנבחרת כשלא מעט שחקנים עלולים לשלם במקום שלהם בנבחרת.

בראש רשימת השחקנים שצפויים להיחתך עומד הקפטן לשעבר ג'ון טרי. גם השוער רוברט גרין, שעשה טעות נוראית במשחק התיקו עם ארה"ב, נמצא ברשימה, כאשר אפשר למצוא גם את שמותיהם של הבלם מתיו אפסון והקשר שון רייט-פיליפס. מי שעוד ימצאו את עצמם בחוץ בעקבות הגיל או פציעות הם השוער הוותיק דייויד ג'יימס, החלוץ אמיל הסקי והבלם לדלי קינג.

מקורב לקפאלו אמר לעיתונות האנגלית: "פאביו סבור שאין תירוצים מספקים לכך ששחקנים שהוכיחו את עצמם במוקדמות לא הראו מספיק אומץ ותעוזה במונדיאל. הוא לא יכול לקבל הסברים משחקנים שנעדרו אופי. זה מה שהוא הרגיש שקרה בטורניר וזה מה שאכזב אותו כל כך. הוא יעשה הכל כדי שדבר כזה לא יחזור לעולם, מה שיביא אותו לחולל הרבה שינויים קיצוניים בנבחרת - יותר אפילו מאשר אנשים יכולים לדמיין".

קאפלו יצטרך לזמן בקרוב סגל לקראת משחק הידידות של אנגליה נגד הונגריה בעוד חמישה שבועות בוומבלי, ונראה שהמשחק הזה בהחלט יפתח עידן חדש בנבחרת, כך לפי דברים שאמר למקורביו. "עבור שחקנים מסויימים זה סוף הדרך בנבחרת", אמר קאפלו. "דייב ריצ'ארדס שוחח איתי ושאל אותי מה אני חושב על הטורניר הבא ועל השחקנים הצעירים, שחקנים שאנחנו יכולים לזמן כמו אדם ג'ונסון וג'ו הארט".

קאפלו כנראה אף יכלול בסגל הבא שלו צעירים נוספים כמו ג'ק רודוול מאברטון ואת צמד שחקני ארסנל, ג'ק ווילשייר וקיירן גיבס, כשגם חלוצה בן ה-29 של פולהאם, בובי זאמורה, אמור לקבל זימון. ריו פרדיננד לא צפוי לחזור ולהיות כשיר למשחק הקרוב, וקאפלו יצטרך להחליט מי יהיה הקפטן הבא שלו והאם הוא משאיר את הסרט אצל סטיבן ג'רארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully