וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* דייויד אולירי, שאימן בעבר את אסטון וילה ולידס, מונה למאמנה של אל אהלי מאיחוד האמירויות. כזכור, לפני מספר שבועות חתם פאביו קנבארו בקבוצה.

* עוד באיחוד האמירויות: אל ג'זירה השאילה את חלוצה הברזילאי, רפאל סוביס, לאינטרנסיונאל לעונה אחת. סוביס כבר שיחק באינטר בשנים 2004-2006, אז נחשב להבטחה גדולה.

* פארמה השלימה את רכישתו של החלוץ הבולגרי, ואלרי בוז'ינוב, ממנצ'סטר סיטי תמורת חמישה מיליון ליש"ט. בוז'ינוב שיחק בעונה שעברה כמושאל בפארמה.

* הרטה ברלין, שכבר עוסקת בתכנון העלייה בחזרה לבונדסליגה הראשונה בגרמניה, החתימה לשלוש שנים את חלוץ מנשנגלדבאך בשלוש העונות האחרונות, רוב פריינד הקנדי.

* סנט אטיין השלימה אמש את העברתו של לורן באטלס הוותיק. הקשר בן ה-34 סיים את חוזהו בגרנובל אחרי שזו ירדה ליגה, והפך לשחקן הרכש השני של הירוקים אחרי סילבאן מרשל, שהגיע מלוריין.

שמועות

* על פי דיווחים בספרד, ריאל מדריד וחטאפה סיכמו את העברתו של פדרו לאון לבלאנקוס תמורת 10 מיליון יורו.

* דיווחים בפורטוגל טוענים כי פורטו מתכננת הצעה מפתיעה לספורטינג ליסבון על הקשר ז'ואאו מוטיניו, שנחשב כבר שנים לאחד מהכשרונות הגדולים במדינה ולא נכלל בסגל למונדיאל במפתיע. תג המחיר של הקשר בן ה-23 נע כעת סביב 22 מיליון יורו.

* "דיילי מייל" מספר שהארי רדנאפ מעוניין להנחית את קרייג בלאמי בוויט הארט ליין ושטוטנהאם תציע למנצ'סטר סיטי 7 מיליון ליש"ט עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully