וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הי"ד של קלוזה עוד נטויה

המפציץ הגרמני אוחז כבר ב-14 שערים במונדיאלים ורחוק אחד בלבד להשוות את שיאו של רונאלדו. "עברתי הרבה בשביל זה"

לא הרבה האמינו במהלך העונה שחלפה ולקראת המונדיאל שמירוסלב קלוזה יצליח לשחזר חלק מההצלחה שלו מטורנירי גביע העולם הקודמים (2002 ו-2006 אז כבש חמישה שערים בכל אחד), אלא שהמפציץ הגרמני הוכיח שזה לא משנה מה הוא עושה או לא עושה בבאיירן מינכן, כשהוא עוטה על עצמו את מדי נבחרת גרמניה הוא נכנס לכושר הבקעה נהדר.

לפני ארבע שנים, במונדיאל בגרמניה, ספר קלוזה חמישה כיבושים והיה מלך השערים של הטורניר. אחד מהם היה שער השוויון החשוב נגד ארגנטינה ברבע הגמר בדקה ה-80 שהוביל את המשחק לפנדלים, שם ניצחה נבחרתו. אלא שאמש גרמניה ממש לא הזדקקה לפנדלים כדי לעבור לשלב הבא כי כשיש לה את קלוזה בכושר שיא ומבקיע שני שערים גרמניה מסיימת את העבודה ב-90 דקות.

קלוזה השיג במשחק נגד ארגנטינה ציון דרך מרשים בקריירה הלאומית שלו כשרשם הופעה מספר 100. הוא ניצב כרגע במקום השביעי, וההופעה הצפויה שלו בחצי הגמר תביא אותו לחלוף על פניהם של אולף קירסטן והאנס יורגן דורנר והוא ישתווה לתומאס הסלר. אם ישחק גם בגמר ישווה את מניין ההופעות של יואכים שטרייך. אגב, מי שמוביל במספר ההופעות הוא לותר מתיאוס, ששיחק בחמישה מונדיאלים, עם 150. יורגן קלינסמן שני עם 108, יורגן קולר שלישי (105) ואילו הקייזר פרנץ בקנבאואר עם 103.

קלוזה גם רשם שער מספר 52 במדים הלאומיים (0.52 ממוצע למשחק בנבחרת), ולאיש שהבקיע העונה רק שישה שערים במדי באיירן כל העונה ואוחז כרגע בארבעה במונדיאל (בחמישה משחקים) חסר שער אחד על מנת להשתוות לרונאלדו, כמלך השערים של המונדיאלים בכל הזמנים. הפנומן הברזילאי כבש 15 שערים בשלושה טורנירים (1998-2006), וקלוזה, עם 14 כיבושים, מפגר רק באחד. עם הצמד שלו אמש הוא השתווה למפציץ גרמני כבד אחר, גרד מולר (שעשה זאת בשני גביעי עולם), כשהוא עוקף את ז'וסט פונטיין האגדי, שכבש 13.

"עברתי דרך ארוכה להגיע לכאן ועבדתי קשה בשביל זה, בגלל אלו זה גם כל כך מתוק עבורי", אמר קלוזה, שכבר מחכה ליום רביעי ולמפגש של נבחרתו נגד ספרד בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully