וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי יחתום על חוזה לארבע שנים במאבס

הגרמני הגיע לסיכום עם קבוצתו, החוזה מוערך ב-80 מיליון דולר. פול פירס סגר לארבע שנים בבוסטון, תמורת 61 מיליון דולר

כוכבה הגרמני של דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי לא הולך לשום מקום. נוביצקי, ששמועות על כך שיהפוך לשחקן חופשי נפוצו לאחר סיומה של הליגה, הגיע לסיכום הלילה (בין שבת לראשון) על חוזה מחודש בקבוצה מטקסס.

נוביצקי, שחקן חופשי, לא יכול לחתום רשמית על החוזה עד ה-8 ביולי (יום חמישי) לפי חוקי הליגה, אבל נציגו של השחקן הודיע שהחתימה הינה רק עניין פורמלי. "כן, יש לנו הסכם עם המאבס", אמר הולגר גשווינדנר. לפי הדיווח שהתפרסם אודות החתימה בעיתון המקומי, דאלאס סטאר-טלגרם, נראה כי סוכניו של נוביצקי דרשו תחילה כ-96 מיליון דולר עבור ארבע העונות, אולם השחקן ונציגיו השתכנעו להפחית את הדרישה ב-16 מיליון דולר ל-80. הכסף ש'קוצץ' מהשכר של נוביצקי יופנה לרכש.

נוביצקי (2.13) הוא הקלע והריבאונדר המוביל בכל הזמנים של המאבס עם ממוצע של 22.9 נקודות ו-8.5 ריבאונדים למשחק. הפאוור פורוורד הגרמני, תשע פעמים אולסטאר, משחק מזה 12 שנים בדאלאס ונבחר ל-MVP של הליגה ב-2007. מארק קיובאן, הבעלים של המאבס, יכול לחזור לישון בשקט.

פול פירס יישאר בסלטיקס

כמו בדאלאס, גם אוהדי בוסטון סלטיקס, יכולים להישאר רגועים כאשר כוכב הקבוצה פול פירס יישאר בה, גם הוא לארבע עונות, לאחר שסוכנו של השחקן ג'ף שוורץ ונשיא המועדון דני איינג' סיכמו את פרטי החוזה.

פירס, 32, שמונה פעמים אולסטאר וה-MVP של גמר ה-NBA ב-2008, ירוויח יותר מהמצופה, כ-61 מיליון דולר לארבע שנים, והוא כנראה יישאר בקבוצה עד הפרישה. גם פירס יחתום באופן רשמי על החוזה רק ב-8 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully