וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה: "אני בטוח שגרמניה לא מאושרת שעלינו"

חלוץ ספרד, שכבש את השער ב-0:1 על פרגוואי, מסתכל קדימה. דל בוסקה: "לא הצלחנו להניע את הכדור". מרטינו: "נתנו הכל"

נבחרת ספרד אמנם לא הרשימה במיוחד גם היום (שבת), אבל עשתה את העבודה שלה כשניצחה 0:1 את פרגוואי ברבע גמר המונדיאל. שחקניו של ויסנטה דל בוסקה גרמו הרבה לחץ לאוהדים שלהם, שנאלצו לחכות לשער של דויד וייה עד הדקה ה-83, וגם הוא בא אחרי ששתי הנבחרות החמיצו פנדלים. הראשון היה אוסקר קרדוסו בפרגוואי שבעט חלש לידיו של איקר קסיאס בדקה ה-59, שלוש דקות לפני שצ'אבי אלונסו החמיץ לאחר שהבעיטה הראשונה שלו נפסלה בשל מה שפירש השופט ככניסה מוקדמת של שחקנים לרחבה.

מה שבטוח הוא שאם לאלופת אירופה יש יומרות להשלים דאבל מדהים ולזכות גם במונדיאל, הם יהיו חייבים להפגין כדורגל הרבה יותר איכותי בחצי הגמר מול גרמניה הנפלאה, שדרסה 0:4 את ארגנטינה ברבע הגמר המוקדם יותר היום והביסה 1:4 את ארגנטינה בשמינית הגמר.

קסיאס: "ריינה אמר לי לאן קרדוסו יבעט"

מאמן ספרד ויסנטה דל בוסקה סירב בסיום להתרגש מהיכולת הפחות מרשימה שהציגה ספרד: "אנחנו בין ארבע האחרונות בעולם. זה רגע טוב בשביל הכדורגל הספרדי. היו כמה דברים טובים במשחק, אבל לא הצלחנו להשיג את הנעת הכדור שרצינו כמו שעשינו במשחקים קודמים".

כובש השער דויד וייה, שעומד עכשיו לבדו בראש טבלת הכובשים במונדיאל עם חמישה כיבושים, נשמע מאושר: "הנבחרת ממש רצתה לנצח. זה היה המשחק הכי קשה שהיה לנו עד היום. היריבה לחצה עלינו חזק ולא נתנה לנו להניע את הכדור". וייה התייחס גם ליריבה בחצי הגמר: "כל משחק הוא שונה. ברור שגרמניה לא מאושרת מזה שעלינו".

שוער הנבחרת איקר קסיאס, שעצר את הפנדל של אוסקר קרדוסו בדקה ה-59 ומנע מהנבחרת שלו להיקלע לפיגור, התרגש: "זה הישג לא קטן. חבריי לנבחרת שיחקו נפלא. הנבחרת הזו, עם כל האיכויות שיש לה, יכולה ללכת עד הסוף". בנוסף, חשף קסיאס: "פפה ריינה אמר לי לאן קרדוסו הולך לבעוט. הוא פשוט פנומנלי".

אנדרס אינייסטה, שנבחר לשחקן המצטיין במשחק: "סבלנו הרבה, אבל אנחנו בין ארבע האחרונות במונדיאל וזה מה שחשוב". אינייסטה הגיב לשאלה האם ההופעה המאכזבת תשפיע על הנבחרת מול גרמניה בחצי הגמר: "אין למשחק היום שום קשר לחצי הגמר. כל משחק הוא סיפור שונה לחלוטין. אנחנו בחצי הגמר ונלך על ניצחון".

גם ססק פברגאס התייחס למשחק: "התחושה טובה, אבל שום דבר עדיין לא גמור. אנחנו יודעים שההגעה לחצי הגמר היא כלום אם לא מגיעים לגמר. אנחנו מאושרים כי זה היה משחק קשה, אבל אנחנו רוצים להשתפר ולהגיע לגמר". קשר ארסנל דיבר גם על היריבה הבאה: "צפינו במשחק של גרמניה והם שיחקו ממש טוב. זה יהיה משחק ממש קשה, מפני שהם ללא ספק אחת הנבחרות הכי טובות במונדיאל. אנחנו צריכים לשחק את הכדורגל הכי טוב שלנו ולהגיע בגישה חיובית למשחק".

מרטינו: "הראנו שאנחנו יכולים לנצח את ספרד"

מהצד השני, ניסה המאמן חרארדו מרטינו לשמור על קור רוח למרות האכזבה העצומה. "נתנו את כל כולנו", התנחם מרטינו, "היו לנו הזדמנויות אבל לחוסר מזלנו ספרד כבשה ופרגוואי לא. לא היה לנו מזל. זה היה משחק בו הראינו שאנחנו יכולים לנצח גם נבחרת כמו ספרד. עכשיו אנחנו צריכים להתאושש מהאכזבה הקשה הזו".

בדקה ה-58 ג'רארד פיקה אחז בידו של אוסקר קרדוסו ברחבה במצב נייח, הוסיף משיכה וראה צהוב מוצדק. קרדוסו עצמו ניגש לבעוט את הפנדל, אבל הפציץ שטוח למרכז וקסיאס עצר. "עכשיו הוא יידע שככה זה בכדורגל", אמר מרטינו על שחקנו, שמירר בבכי בסיום המשחק, "זה יכול לקרות, חשבו בשבילו שלא ירגיש רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully