וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב: "שיחקנו כמו אלופים"

מאמן גרמניה מאושר מה-0:4 על ארגנטינה: "עשינו את הדברים בצורה כמעט מושלמת". מולר: "קשה לתאר ניצחון כזה במילים"

קשה להאמין שהרבה אנשים ברחבי תבל האמינו שאחרי 90 דקות של משחק בין ארגנטינה לגרמניה, יורה לוח התוצאות על 0:4 לזכותה של האחרונה. אלא שזה בדיוק מה שקרה היום (שבת) בקייפטאון. שישה ימים אחרי שהביסו את אנגליה 1:4, עשו זאת הגרמנים הצעירים גם לדייגו מראדונה, לאו מסי ושות' ועכשיו הם ממתינים בחצי הגמר למנצחת בין ספרד לפרגוואי.

תומאס מולר, שנגח את השער הראשון כבר בדקה השלישית והעלה את מאזן כיבושיו לארבעה, אמר: "זה מטורף לנצח את ארגנטינה 0:4. קשה למצוא מילים לתאר תוצאה כזו. נראה לי שגרמניה רועדת כרגע וזו הדרך הנכונה לחגוג את הניצחון הזה".

בסטיאן שווינשטייגר, שבישל שני שערים ונבחר לאיש המשחק של פיפ"א, התראיין לטלוויזיה הגרמנית וזכה לראות את עשרות האלפים חוגגים ברחובות בבית. "החגיגות האלו גורמות צמרמורת", אמר הקשר, שמיד הוסיף: "בחצי הגמר יכול להיות שנשחק נגד ספרד, שהיא בעיני הנבחרת הטובה בעולם. אבל אנחנו מספיק טובים ואנחנו מאמינים בעצמנו".

המאמן יואכים לב היה מאושר: "שיחקנו כמו אלופים. הנבחרת עשתה היום הכל בצורה כמעט מושלמת. התוצאה הזו היא כמעט בלתי נתפסת כי לארגנטינה יש נבחרת חזקה מבחינה הגנתית. יש לנו עדיין הרבה מה להשיג. יש עדיין שני משחקים לטורניר. זה נמצא אצלנו בידיים ואנחנו יכולים עדיין לזכות בפרס הגדול. השחקנים שלנו הם צעירים ומהירים יותר מהשחקנים של ארגנטינה. כנראה שלחלק משחקני ארגנטינה פשוט אין את המהירות הזו יותר".

לב סיפר איך דירבן את השחקנים: "לפני המשחק נפגשנו והקרנו קטעי וידאו מהחגיגות והאווירה בגרמניה. הראנו את זה לשחקנים לפני שהם עלו לשחק מול ארגנטינה. זה היה סרט של אוהדים שחוגגים במהלך המשחק מול אנגליה. אני חושב שזו הדרך הכי טובה לדרבן את השחקנים".

מירוסלב קלוזה, שכבש צמד והעלה את מאזנו לארבעה כיבושים בארבעה משחקים, נשאר צנוע: "אם זה תלוי בי, אני מעדיף לזכות בגביע העולם ולא בראשות טבלת הכובשים. כמובן שזו מחמאה גדולה להשוות את שיא הכיבושים של גרד מולר, אבל אני רוצה את גביע העולם". קלוזה, כמו יקה טוב, לא שכח את הנתונים: "חשוב לציין שזה המונדיאל השלישי שלי ומילר שיחק רק בשניים, אז ההשוואה לא הוגנת. היום הכל היה עניין של תזמון. אני חושב שהתזמון שלנו היה פשוט מושלם וכבשנו בזמן הנכון ביותר. אני מאוד מתרגש שיש לנו עוד שני משחקים לשחק. עכשיו צריך לחכות ולראות מה יקרה".

קלוזה התייחס ליכולת הכיבוש הנפלאה שלו, שעשויה להוביל אותו להיות השחקן הראשון בהיסטוריה שמסיים שני מונדיאלים ברציפות כמלך השערים: "תמיד ידעתי שאני יכול לכבוש שערים. התאמנתי קשה ועבדתי כל הזמן. אבל לפעמים קשה להביא את העבודה הקשה הזו למשחק. צריך לדבוק בזה גם בזמנים קשים".

קפטן הנבחרת פיליפ לאהם הזכיר לכולם את הדיבורים לפני המשחק: "ארגנטינה הייתה פייבוריטית לזכות במונדיאל לפני המשחק היום. להביס אותם 0:4 זה מדהים. אנשים רואים כמה שאנחנו עובדים קשה בכל משחק וזה משתלם. לכל נבחרת שמגיעה לחצי הגמר יש את מה שדרוש כדי להגיע לגמר או להניף את הגביע. חצי הגמר יהיה קרב קשה".

הקנצלרית של גרמניה אנגלה מרקל, שצפתה במשחק מהיציע וחגגה אחרי כל שער, התרגשה במיוחד: "זה פשוט נפלא. זה חלום, ממש חלום. אני אדם זהיר. לא הרגשתי טוב לגבי המשחק עד שלא הובלנו 0:4. אני חושבת שגרמניה השיגה משהו נפלא".

גם היום התקבצו עשרות אלפי צופים מול מסך ענק בברלין וצפו במשחק למרות חום של 38 מעלות. "יש לי צמרמורות כשאני צופה בזה", אמר אוהד אחד ותיאר את האווירה: "כולם כאן אוהבים את כולם ואת גרמניה. זו הרגשה נפלאה. אנחנו הולכים לזכות שוב במונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully