וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה: "רציתי להגן על כבודה של משפחת וויליאמס"

הטניסאית האמריקנית חגגה את הזכיה בווימבלדון, הגרנד סלאם ה-13 שלה ועלייתה למקום השישי בטבלת הזוכות בכל הזמנים

המדורגת מספר 1 בעולם סרינה וויליאמס הוכיחה היום (שבת) שוב למה היא הטניסאית הכי טובה בעולם ואולי אחת הטובות בהיסטוריה. האמריקנית גברה בקלות ותוך 67 דקות בלבד 3:6, 2:6 על ורה זבונרבה הרוסיה, שמדורגת במקום ה-21, בגמר טורניר ווימבלדון ורשמה זכייה שנייה ברציפות ב"אול אינגלנד" ורביעית בסך הכל על הדשא הלונדוני. סרינה, שהציגה בגמר את המשחק הכי טוב שלה בטורניר, סיימה את האליפות עם מספר מדהים של לא פחות מאשר 89 אייסים והיא בהחלט האלופה הראויה ותיקח איתה הביתה גם מיליון ליש"ט.

אף על פי שזהו תואר גרנד סלאם 13 שלה והיא כבר זכתה שלוש פעמים לפני כן בטורניר ווימבלדון, נראתה סרינה וויליאמס מאוד נרגשת בסיום. מיד בפתיחת דבריה פנתה האמריקנית לבילי ג'ין קינג, שישבה בתא הכבוד, ושאת שיאה שברה סרינה עם 13 זכיות בטורנירי גרנד סלאם: "היי בילי, השגתי אותך. זה מספר 13 שלי כבר", התלוצצה סרינה, "זו הרגשה פשוט מדהימה להיות בקרב שחקניות כאלה גדולות". סרינה התייחסה גם ליריבה שלה: "ורה הייתה יריבה מאוד קשה וכולם צריכים לעודד אותה, יש לה כל מה שאלופה אמיתית צריכה". הניצחון הזה הוא מיוחד. אני בהחלט חושבת היה מצוין בטורניר הזה". בנוסף, חשפה סרינה איך היא נרגעת לפני משחקים: "על ידי צפיה בעקרות בית נואשות".

סרינה המשיכה לחגוג: "התואר ה-13 שלי אומר הרבה. זה די מגניב שעברתי את בילי. אני לא יודעת איפה לדרג את זה, אבל לזכות ארבע פעמים בווימבלדון זה ממש מרגש. אני רק מאושרת שהצלחתי לנצח, במיוחד שונוס הפסידה. ממש רציתי שאחת מהוויליאמסיות תזכה בטורניר". עכשיו נראה שסרינה בת ה-28 מסוגלת אפילו לאיים על מרטינה נברטילובה וכריס אברט שמחזיקות ב-18 תארים, אך היא פשוט מתעניינת בזה: "אני לא חושבת על דברים כאלה", אמרה וויליאמס, "הדבר הכי חשוב לי זה שאני אוהבת את הכלבים שלי, את המשפחה שלי, אני אוהבת ללכת לסרטים, לקרוא ולעשות קניות. אני רוצה להיזכר כזו ש'כן היא הייתה טניסאית, אבל היא עשתה הרבה כדי לספק השראה לאנשים אחרים ולעזור לאנשים אחרים. רק על זה אני חושבת ולא על כמה תארי גרנד סלאם יש לי".

סרינה אמנם משחקת טניס קרוב לשלמות, אבל מה היא הייתה רוצה להוסיף למשחק שלה? "את המהירות של רפאל נדאל, את הפורהנד של פדרר ואני רוצה לשמור על הסרב שלי כי הוא מספיק טוב". בנוסף התייחס סרינה ליכולת שלה בטורניר: "אני לא חושבת ששיחקתי את הטניס הכי טוב שלי. הרגשתי כאילו החבטות שלי לא היו טובות, במיוחד בשבוע הראשון. פשוט הרגשתי שאני מארחת לכל הכדורים".

מהצד השני אמרה זבונרבה סלרינה: "ברכותיי, את שחקנית נפלאה ואלופה נפלאה", ועברה לתאר את רגשותיה: "אני קצת מאוכזבת כרגע מפני שלא הייתי מסוגלת להציג את הטניס שלי היום. סרינה פשוט לא נתנה לי. היא שיחקה פשוט נפלא. אבל הגמר הזה אומר המון בשבילי - האנשים שהגיעו לראות אותי בתיבה שלי וגם מי שניתח אותי בשנה שעברה והגיע לכאן היום. רק בזכותו אני כאן היום. הייתי בספק שאוכל לשחק טניס בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully