וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוראם: "אסור לאברה להיות בנבחרת צרפת"

קפטן הטריקולור לשעבר יצא נגד הקפטן הנוכחי: "אין סיבה לאפשר לו לחזור". מאלודה: "בנבחרת כל הזמן יש אווירה רעה"

בצרפת עדיין מנסים לאתר את האשמים בכישלון הקולוסאלי של הנבחרת במונדיאל. אחד מחברי ועדת הבדיקה הוא קפטן הטריקולור בעבר, ליליאן תוראם, ולו היו דברים קשים להגיד על הקפטן בטורניר הנוכחי ואחד ממנהיגי מרד השחקנים, פטריס אברה.

"דרשתי מהוועדה להעניש מהר ככל האפשר וביד קשה את השחקנים", אמר זוכה מונדיאל 1998 שרשם 142 הופעות במדים הלאומיים. "פטריס אברה, למשל, לא יכול עוד להיות חלק מהנבחרת. אסור לאפשר לו לחזור. כשאתה קפטן נבחרת צרפת, צריכה להיות לך האחריות הדרושה. אתה מייצג את החולצה ואת העם. הפעולות של השחקנים באוטובוס והעובדה שהמאמן היה זה שהקריא את הודעת השביתה שלהם, הוכיחו שהם לא מכבדים אותו".

בינתיים, אחד ממנהיגי המרד האחרים, פלורן מאלודה טען כי כלל לא היה דיאלוג בין המאמן ריימונד דומנק לשחקנים. "אפילו לא ניסינו לתקשר עם המאמן על המערך הטקטי", אמר מאלודה לעיתון 'לאקיפ'. "התייצבנו היכן שאמר לנו בלי לומר מילה. בכל השנים האלה לא הייתה לנו כל השפעה, הוא בכלל לא דיבר איתנו או הסביר לנו משהו לגבי הטקטיקה".

מאלודה המשיך בניסיון להסביר את החרפה: "הכישלון כאן הוא מערכתי. שחקנים שמגיעים מקבוצות כמו צ'לסי, ברצלונה, באיירן מינכן או ליון צריכים סביבה ברמה גבוהה כדי לפרוח. היה לי קשה לקבל את צורת התפקוד של הנבחרת בהשוואה לזו בצ'לסי. כל הזמן בנבחרת יש סיפורים שליליים ואנרגיות רעות. דיברנו על הכל חוץ מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully