וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלו: "אם הייתי רוצה לפגוע ברובן, הוא היה שובר רגל"

קשר ברזיל שהורחק ברבע הגמר זועם על ההולנדי: "עשה הצגה". סקולארי עשוי להחליף את דונגה. ואן מרוויק: "ללכת עד הסוף"

ברזיל התעוררה לבוקר של סיוט אחרי ההדחה המפתיעה הרבע הגמר מול הולנד (2:1). כזכור, אחרי המשחק הודיע דונגה כי לא ימשיך בנבחרת וכעת, בברזיל מעריכים כי לואיז פליפה סקולארי יחזור לאמן את הסלסאו. מקורב למאמן אמר: "זה יהיה כבוד עבורו לסיים את הקריירה עם זכייה במונדיאל 2014". גם לאונרדו, שאימן בעונה שעברה את מילאן, הוזכר כמועמד.

התקשורת הברזילאית, כצפוי, ביקרה בחריפות את דונגה. "המוטו שלו היה רק לא לספוג. איך הוא השאיר בבית שחקנים כמו אדריאנו, רונאלדיניו וניימאר?", נכתב באחד העיתונים. "אחרי שודנגה הלך, האוהדים יוכלו לחגוג את חזרת 'המשחק היפה'", נטען בציניות. מחזות כאובים נרשמו בחוף הקופקבנה, שם חזו 20 צופים בהדחה. "מה שקרה זה מה שכולנו חזינו - נבחרת בינונית שמשחקת כדורגל בינוני", אמר אחד האוהדים ואחר היה חריף יותר: "דונגה הוא טיפש".

פליפה מלו, אחד הגיבורים הטראגיים של המשחק שכבש שער עצמי והורחק לאחר פגיעה באריאן רובן, סבור שהשופט החמיר איתו: "העבירה שפפה עשה עליי (במשחק נגד פורטוגל) הייתה הרבה יותר חמורה. השופט החמיר איתי. היה לי קשה להתקשר הביתה ולשמוע את הבן שלי בוכה".

מלו תקף בחריפות את רובן: "הוא עשה הצגה. אם הייתי רוצה לפגוע בו, הוא לא היה נשאר על המגרש. יש לי מספיק כוח לשבור לו את הרגל. בכל פעם שנגעו בו, הוא קפץ והתגלגל על הדשא. רק רציתי לקחת ממנו את הכדור ולהוביל התקפה מתפרצת".

על ההדחה אמר הקשר: "קשה להאמין שנבחרת כמונו לא תזכה בטורניר. זו הייתה הנבחרת הכי מאוחדת של הסלסאו בכל הזמנים. כולם הגיעו מפוקסים ומחויבים. הייתה לנו הזדמנות לכבוש שניים או שלושה שערים במחצית הראשונה. אני מתנצל בפני האוהדים בברזיל, רצינו להיות אלופי עולם".

מי שלא ריחם על מלו היה החלוץ האגדי, רונאלדו, שהעביר ביקורת על הקשר באמצעות הודעה ב"טוויטר": "עדיף שלא יחזור לחופשה בברזיל. אני לא מבין את חוסר התקשורת בין ז'וליו סזאר לבינו". רונאלדו ביכה את הדחת הנבחרת, אך פרגן ליתר חבריו: "זה רגע קשה, אבל השחקנים נלחמו בכבוד".

הולנד באופוריה

יממה לאחר הניצחון המדהים 1:2 על ברזיל, הולנד נמצאת באופוריה. "מי יעצור אותנו?", שאלה הכותרת בעיתון "דה טלחראף". האוראנג' יפגשו ביום שלישי את אורוגוואי בחצי הגמר וינסו להעפיל לגמר ראשון מאז 1978. בתקשורת ההולנדית חושבים רחוק יותר: "האם נזכה בגביע העולם? זה בהחלט אפשרי", נכתב באחד העיתונים.

גם בנבחרת עצמה עסוקים בחגיגות ומכוונים גבוה. "כבר לפני שנתיים אמרתי להתאחדות ההולנדית שאני לא נוסע לגביע העולם רק כדי להשתתף", הצהיר המאמן ברט ואן מרוויק. "אני ספורטאי ורוצה לנצח. אנשים יחשבו שאנחנו שחצנים, אבל הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח את ברזיל, אחת הנבחרות הטובות בעולם. אם זו המציאות אנחנו חייבים להצהיר - אנחנו רוצים ללכת עד הסוף".

"רואים את ההבדל בין הנבחרת הנוכחית לזו שהפסידה לפורטוגל במונדיאל 2006", אמר דירק קאוט. "ברור שהתקדמנו מאז. באותו משחק, הכל יצא משליטה, אבל העבודה שרובנו משחקים בטורנירים גדולים, השתלמה". אגב, שבעה שחקנים שפתחו מול פורטוגל ברבע הגמר בגרמניה, פתחו גם ברבע הגמר נגד ברזיל. הולנד, שלא איבדה נקודות במוקדמות, שומרת בינתיים על מאזן מושלם בטורניר.

"אחרי הפתיחה הגרועה במחצית הראשונה, חיזקנו את ההגנה והיה לנו קצת מזל בשער השוויון. לאחר השער, הרגשנו שמשהו נשבר בברזיל בעוד אנחנו המשכנו לשחק את המשחק שלנו. הנבחרת שלנו חזקה מאוד מנטאלית כך שאפילו השינוי המאוחר בהרכב (אנדרה אוייר במקום יוריס מאתייסן) לא עשה הבדל. קשה להאמין שאנחנו בחצי הגמר, אבל ביום שלישי מצפה לנו עוד משחק על החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully