וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראייבץ': "לא הגיע לנו להפסיד ככה"

מאמן נבחרת גאנה התקשה לעכל את ההדחה הדרמטית ברבע הגמר. טבארז: "הכוח והאחדות שלנו גרמו לנו להמשיך להיאבק"

המפגש בין גאנה לאורוגוואי סומן מראש כפחות אטרקטיבי מבין ארבעת משחקי רבע הגמר, אבל בפועל הדרמה הגדולה ביותר הייתה הערב (שישי) ביוהנסבורג, בסיומה עלתה אורוגוואי למפגש מול הולנד בחצי הגמר, בעוד שהגנאים כבר נגעו בחלום אך נותרו רק עם האכזבה.

בדקה ה-45 נתן סולי מונטארי תקווה לאפריקאים עם שער יתרון נהדר, אלא שבומבה נגדית של דייגו פורלאן בדקה ה-55 שלחה את המשחק להארכה, בסיומה קיבלה גאנה הזדמנות אדירה להכריע את המשחק עם פנדל בדקה ה-120, אבל גיאן אסמואה מצא רק את המשקוף, ובדו קרב הפנדלים ניצחו הדרום אמריקאים 2:4 ופתחו בחגיגות.

"אנחנו מאוד נרגשים", אמר המאמן הצוהל אוסקר טבארז, שחגג עם אורוגוואי עלייה ראשונה לחצי הגמר מאז 1970. "לבחורים האלה מגיע הכל. היום לא שיחקנו טוב, אבל היה משהו שגרם לנו להמשיך להיאבק, משהו שנובע מהכוח והאחדות שלנו כקבוצה. יש לנו רוח קבוצתית חזקה במיוחד. עכשיו יש לנו זמן קצר מאוד להתכונן למשחק מול הולנד, אבל גם אליו נבוא בכוונה לנצח".

בצד הגנאי כבר ניתן היה לזהות סימנים ראשונים של טראומה עתידית על פניהם של השחקנים ההמומים, שהתקשו להאמין כיצד החלום להפוך לאפריקאית הראשונה שמופיעה בחצי גמר המונדיאל ברח להם מבין האצבעות. "כל יבשת אפריקה עמדה מאחורינו", אמר המאמן מילובן ראייבץ' אחרי ההפסד. "לא הגיע לנו להפסיד ככה, וזה מאוד קשה אבל אנחנו גאים במה שהשגנו".

"היה לנו קשה מאוד מבחינה פיזית אחרי שגם מול ארצות הברית שיחקנו 120 דקות", המשיך ראייבץ'. "בסיום אף קיבלנו הזדמנות היסטורית להגיע לחצי הגמר עם הפנדל שקיבלנו, אבל ככה זה עם צדק בספורט, וכנראה שאורוגוואי הייתה ברת מזל יותר מאיתנו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully