וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה הודיע שלא ימשיך בתפקידו

מאמן נבחרת ברזיל אישר את עזיבתו אחרי ההפסד המאכזב להולנד ברבע הגמר: ”ידעתי מראש שאהיה כאן רק ארבע שנים”. סזאר ניסה לעודד את חבריו: ”זה לא סוף העולם”. רובן חגג: "נלחמנו אחד בשביל השני"

נבחרת ברזיל צירפה הערב (שישי) טראומה נוספת לאוסף עם הפסד כואב 2:1 להולנד ברבע גמר המונדיאל. דווקא למרות העובדה שהסלסאו הנוכחיים הציגו כדורגל יעיל ולא מבריק, בניגוד למסורת הברזילאית, הם סומנו על ידי רוב המומחים כפייבוריטיים העיקריים לזכייה בגביע, אבל נבחרת האוראנג' לא התחשבה בתכניות שלהם ובתצוגה יעילה משלה תפסה את מקומה בחצי הגמר, אחרי שמחקה פיגור מוקדם משער של רוביניו בעזרת שער עצמי של פליפה מלו ושער ניצחון של ווסלי סניידר.

ההפסד המפתיע העמיד את דונגה מיידית בקו האש, והמאמן הודה מיד במסיבת העיתונאים אחרי ההפסד כי לא ימשיך בתפקידו. "ידענו כשקיבלתי את התפקיד ב-2006 שאני אהיה פה רק ארבע שנים. לגבי המשחק כמובן שאני עצוב, זו סיטואציה קשה ואף אחד לא מתכונן להפסיד. כולנו אחראים למצב הזה אבל האחריות הכי גדולה היא עליי. כולנו עצובים ולא ציפינו לזה. לא הצלחנו להישאר בקצב במחצית השנייה. כשאתה משחק בעשרה שחקנים נגד נבחרת מוכשרת כמו הולנד, זה הופך להיות קשה. אף אחד לא היה מוכן להפסד".

ז'וליו סזאר כאב את ההדחה ובכה מול המצלמות לאחר המשחק: "זה לא סוף העולם. אני רק חושב שעכשיו אנחנו צריכים ללכת עם הראש מורם. בברזיל אנשים תמיד מפעילים עלינו לחץ. זו תוצאה שאף אחד לא ציפה לה. בכל משחק ברזיל מגיעה כדי לנצח".

סניידר: "ההרגשה היא של אנחת רווחה"

מנגד חגגו ההולנדים נקמה על חשבון הברזילאים שהדיחו אותם באותו שלב ב-1998 וב-1994, והעלו מחדש את רף הציפיות במולדתם המשוועת לזכייה ראשונה במונדיאל. "היינו יכולים להפסיד ב-15 הדקות הראשונות", אמר המאמן המאושר ברט ואן מרוויק בסיום. "במחצית הבהרתי לשחקנים שלי ואמרתי להם שוב ושוב: 'אתם צריכים לשחק את המשחק שלכם. אתם צריכים להיות סבלנים נגד ברזיל'. כשהשער העצמי הובקע, השתפרנו יותר ויותר".

ווסלי סניידר, שהוביל לשער הראשון וכבש את השני, ניסה לשנן את המשמעות של הניצחון: "זה פנטסטי, אנחנו בין ארבע האחרונות בגביע העולם, ניצחנו את ברזיל. אנחנו צריכים להיות שמחים מזה. אם אתה מדיח את ברזיל, אחת הנבחרות הגדולות, בין הגדולות ביותר בטורניר, אז ההרגשה היא של אנחת רווחה".

אריאן רובן הוסיף: "בחדר ההלבשה בהפסקה אמרנו אחד לשני 'בואו ניתן את הכל' וזה מה שעשינו. נלחמנו אחד בשביל השני. במחצית השנייה הפעלנו הרבה לחץ על ההגנה שלהם וזה שהבקענו פעמיים היה פנטסטי. אנחנו בין ארבע האחרונות בעולם. לנצח את ברזיל 1:2 ברבע הגמר זה משהו שאנחנו צריכים להיות מרוצים ממנו, אבל בימים הקרובים אנחנו נצטרך להיות מרוכזים שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully