וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לשחק נגד טניסאיות ללא חולשות"

סרינה וויליאמס פרגנה לורה זבונרבה לקראת גמר הנשים בווימבלדון (שבת, 16:00, 5+). זבונרבה: "אני יכולה לנצח"

סרינה וויליאמס הייתה מעדיפה להתמודד נגד אחותה הגדולה ונוס בגמר טורניר ווימבלדון, כך לפחות היא טוענת. אבל ונוס הודחה כבר ברבע הגמר, והקרב של המדורגת 1 בעולם על תואר הגרנד סלאם ה-13 שלה יהיה נגד ורה זבונרבה הרוסיה (שבת, 16:00, חמש פלוס), שמעולם לא שיחקה במעמד כזה. מצד שני, זבונרבה הצליחה לנצח את סרינה וויליאמס פעמיים בשבעת המפגשים שהשתיים קיימו בעבר, כך שהפתעה מרעישה בהחלט יכולה לבוא בחשבון.

"אני מרגישה שהייתי מעדיפה לשחק נגד ונוס, כי במקרה כזה הייתי יודעת בודאות שלפחות אחת מאיתנו תזכה. כעת הסיכויים שלי הם 50-50", אמרה סרינה וויליאמס, שכנראה לא לקחה בחשבון את העובדה שרק פעם אחת בהיסטוריה הגיעה לגמר הנשים שחקנית שמדורגת נמוך יותר מהרוסיה (21 בעולם). ובכל זאת, סרינה בחרה שרק לפרגן ליריבה שלה ואמרה: "אני לא חושבת שיש אצלה משהו רע - זו הדרך הטובה ביותר לתאר את המשחק שלה, היא עושה הכל מצוין. קשה מאוד לשחק נגד שחקניות ללא חולשות".

אמנם להצלחה בטורניר הזוגות אין קשר להצלחה ביחידות, אבל זבונרבה תגיע למשחק הזה עם הרבה בטחון, אחרי שהדיחה עם אלנה וסנינה את האחיות וויליאמס ברבע הגמר. "ברור שרצינו לנצח בזוגות, אבל זה לא סוף העולם בשבילנו", אמרה סרינה וויליאמס כשהתבקשה להתייחס להפסד לרוסיות.

זבונרבה עצמה בחרה להתעלם מהסטטיסטיקה שנוטה בבירור לטובת יריבתה האמריקאית ואמרה לקראת המשחק: "אני יודעת שאם אשחק את הטניס הטוב ביותר שלי, אני יכולה לנצח כל שחקנית שנמצאת מהצד השני של הרשת. זה מה שאני אנסה לעשות ביום שבת, אני לא מחשבת סיכויים ולא עושה השוואות". זבונרבה התייחסה לנשק העיקרי של סרינה וויליאמס, חבטת ההגשה, ואמרה: "זה יתרון ענק, במיוחד על הדשא. מצד שני, עם מוצאים את התזמון הנכון, אפשר להחזיר לה. יהיו גם רגעים שבהם היא לא תצליח בהגשות הראשונות שלה, כי אף אחד לא מצליח ב-100 אחוזים בהגשה הראשונה, כך שצריך לדעת לנצל את ההזדמנויות. אני זוכרת ששיחקתי ממש טוב נגדה בסינסינטי ב-2006 והצלחתי לנצח אותה, מצאתי את הדרך הנכונה. אני פשוט צריכה לנסות ולעשות זאת שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully