וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתבח עם הימים

רפאל נדאל התקשה בסיבובים המוקדמים בווימבלדון, אבל נראה מצוין כשגבר על אנדי מארי, בדרך לקרב על התואר נגד ברדיך

רפאל נדאל ותומאס ברדיך עלו היום (שישי) למשחק גמר הגברים בטורניר ווימבלדון, ויתמודדו על התואר בקרב שינעל את הטורניר המפתיע הזה ביום ראשון הקרוב.

תומאס ברדיך המשיך להדהים. כעת הוא יוכל להתמודד, לראשונה בקריירה שלו, על תואר גרנד סלאם. ברדיך (12 בטורניר), שהדיח את האלוף רוג'ר פדרר ברבע הגמר, רשם ניצחון 3:6, 6:7, 3:6 על נובאק דג'וקוביץ' (3 בטורניר) בחצי הגמר הראשון של טורניר הגברים.

דג'וקוביץ', שקיווה בעצמו לעלות לראשונה בקריירה לגמר בווימבלדון, הצליח לתת פייט לצ'כי רק במערכה השניה, אבל שובר השוויון שלה הסתיים ב-9:11 לטובתו של ברדיך. הסרבי דווקא הייתה עדיף באחוזי ההצלחה בהגשות הראשונות, אבל רשם הרבה יותר טעויות (בלתי מחוייבות וגם שגיאות כפולות) לעומת ברדיך, מה שהוציא אותו מהמומנטום בכמה שלבים מכריעים במשחק. בסופו של דבר זה נגמר בניצחון חלק, שגם היה הראשון של ברדיך בן ה-24 על דג'וקוביץ', אחרי שני הפסדים מולו בסבב המקצועני.

ברדיך ימתין כעת למנצח בחצי הגמר השני בין רפאל נדאל (2 בטורניר) לאנדי מארי (4 בטורניר) המקומי. השניים יתמודדו בינהם בפעם ה-11, כאשר השור ממאיורקה מוביל 3:7 במאזן הפנימי.

אפשר לפנטז על תואר שני בווימבלדון

כמו רוג'ר פדרר, גם רפאל נדאל התקשה בסיבובים הראשונים בווימבלדון, אלא שבניגוד לאלוף היוצא, נדאל רק הולך ומשתבח ככל שהטורניר מתקדם, ובחצי הגמר הוא גבר בקלות יחסית על אנדי מארי (4 בטורניר) 4:6, 6:7, 4:6. זה היה המפגש ה-11 בין הספרדי לסקוטי, כשבסיומו נדאל עלה למאזן 3:8.

אנדי מארי חבט אמנם 15 אייסים לעומת ארבעה בלבד של נדאל, אבל היכולת האדירה שמתורגמת בהצלחה גם למשחק הדשא שלו, בתוספת פור-הנדים אדירים שמארי לא יכל לענות עליהם, הביאו לשליטה מוחלטת של הספרדי ברוב שלבי המשחק. עוד יתרון גדול של נדאל היה במשחק הרשת שלו, כש-23 מתוך 26 גיחות שלו לשם הסתיימו בהצלחה, כאשר האחוזים של אנדי מארי היו רחוקים מזה.

מארי מתח את נדאל פעמיים במשחק הזה. בפעם הראשונה הוא גרר אותו לשובר שוויון במערכה השניה, אלא שזה הסתיים ב-6:8 לטובתו של הספרדי. הפעם השניה היתה במערכה השלישית, כשבתחילתה מארי שבר ועלה ליתרון 0:2 ו-2:4 בהמשך. נדאל הגיב בשבירה כדי להשוות ל-4:4, ובשבירה נוספת כשמארי הגיש בפיגור של 5:4. בסופו של דבר, זה נגמר בנקודת ניצחון מוצלחת כתוצאה מטעות בלתי מחוייבת של מארי, ונדאל חגג בהתרגשות העפלה ראשונה שלו לגמר טורניר ווימבלדון, כשהיריב שמחכה לו שם הוא לא רוג'ר פדרר. במידה ונדאל ישלים את העבודה ויזכה גם הפעם בווימבלדון, הוא יחגוג תואר גרנד סלאם שמיני בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully