וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד - פרגוואי: להעביר הילוך

דל בוסקה מגבה את טורס ומייחל לקפיצת מדרגה, האלבירוחה בונים על מתפרצות (שבת, 21:30, ערוץ 1 ו-HD 511)

אם אלופת אירופה רוצה להשאיר לעצמה סיכוי לזכות גם בגביע העולמי, עליה להעביר הילוך ולהתגבר מחר (שבת, 21:30, ערוץ 1 ו-HD511) על פרגוואי. אלא שנבחרת ספרד לא צפויה לחיים קלים מחר בערב, על אחת כמה וכמה אם לוקחים בחשבון את כושרה הנוכחי, ואת יכולתה עד כה בטורניר. החבורה המוכשרת של ויסנטה דל בוסקה נכנסה למונדיאל הנוכחי כאחת הפייבוריטיות הברורות ללכת עד הסוף, ועל אף שהיא עדיין איתנו, היכולת לא ממש תואמת את הציפיות הגבוהות.

בשמינית הגמר הספרדים גברו על פורטוגל 0:1, ועל אף היכולת הבינונית לפרקים, חשוב לזכור שספרד, עד כה, משיגה את התוצאות. לפני 8 שנים הודחה הלה רוחה ברבע הגמר של ידי דרום קוריאה ובמונדיאל הקודם נעצרה כבר בשמינית על ידי גרמניה, וכעת, לאחר שהוכיחה באליפות אירופה כי היא מסוגלת לעמוד ברגעים הגדולים, תנסה החבורה של דל בוסקה ללכת עד הסוף גם בגביע העולמי, לשם שינוי, ולצלוח סוף סוף את רבע הגמר. למעשה, הפעם היחידה בה ספרד הגיעה לחצי הגמר היתה אי שם ב-1950 (!), בשנים בהם הורכב המונדיאל משלבי בתים וחצאי גמר בלבד. מאז ועד היום, ספרד רק הפסידה את רבעי הגמר אליהם השכילה להעפיל.

הסיפור הגדול בקרב הנבחרת הספרדית ממשיך להיות זה של פרננדו טורס. מי שאמור היה להיות אחד הכוכבים הגדולים ביותר של הלה רוחה, עדיין לא מצא את הרשת בטורניר הנוכחי, ואין זה פלא שהשינוי של הספרדים בשמינית הגמר מול פורטוגל הגיע כשפרננדו יורנטה החליף את אל ניניו. למרות זאת, ולמרות ש-69% מתושבי ספרד היו רוצים לראות את יורנטה בהרכב (כך על פי סקר של 'אס'), צפוי דל בוסקה להמשיך ולצוות את טורס לצד וייה. "החלוץ שלנו הוא טורס כרגע. הוא שיחק הרבה דקות וישחק עוד הרבה, יש לנו ביטחון מלא בו". מי שלא יפתח מחר וככל הנראה גם לא יהיה בסגל הוא הבלם ראול אלביול, שעדיין לא החלים מפציעתו.

הרכב משוער: איקר קאסיאס, סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה, קרלס פויול, ז'ואן קאפדווילה, סרחיו בוסקטס, צ'אבי אלונסו, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, פרננדו טורס, דויד וייה.

פרגוואי חושבת מהר

אלא שספרד לא יכולה להרשות לעצמה לזלזל בנבחרת פרגוואי, זו שסיימה כראש בית ה' ושספגה עד כה שער אחד בלבד בארבעה משחקים. האלבירוחה אמנם לא השכילו להרשים יתר על המידה בשמינית הגמר מול יפן, אלא שבסופו של דבר הצליחה נבחרתו של חרארדו מרטינו לגבור על האסייתים בפנדלים, ולעשות את העבודה.

מרטינו עבד בימים האחרונים על הגברת קצב המשחק של נבחרתו, ככל הנראה מתוך כוונה לחשוף את הגנת הספרדים בהתקפות מתפרצות. שתי הנבחרות צוותו יחדיו לאותו בית במונדיאל 1998 וסיימו אז ב-0:0, כאשר במפגש במונדיאל 2002 ניצחה ספרד 1:3.

כאמור, ההגנה הפרגוואית היא החלק המרשים ביותר של הנבחרת עד כה, אלא שבאותו זמן, ההתקפה, שעל הנייר אמורה היתה להיות חזקה ומאיימת, לא לגמרי מתפקדת עד כה. בשני משחקיה האחרונים פרגוואי לא מצאה את הרשת, אלא שאת מרטינו זה לא מפחיד. "אסור לנו להחמיר יותר מדי עם החלוצים שלנו. אם הם לא מבקיעים, אולי זה בגלל שהכדורים לא מגיעים אליהם מהר מספיק. נגד ספרד אני מאמין שיהיה לנו יותר שטח, כי הם ישחקו כדי לנצח", אמר המאמן, שייהנה מסגל מלא לגמרי, שיכלול ככל הנראה את הקשר ויקטור קאסרס, שהחמיץ את שמינית הגמר מול יפן בגין הרחקה.

הרכב משוער: חוסטו ויאר, קרלוס בונט, אנטולין אלקראז, פאולו דה סילבה, קלאודיו מורל רודריגז, ויקטור קאסרס, אנריקה ורה, כריסטיאן ריברוס, רוקה סנטה קרוז, לוקאס באריוס, אדגר בניטז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully