וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו ממשיך באנגליה

על אף הכישלון במונדיאל וחרושת השמועות, ההתאחדות האנגלית הודיעה שהמאמן האיטלקי ימשיך בתפקידו עד 2012

מאז הודח בשמינית גמר המונדיאל על ידי גרמניה, החלו להסתובב אין סוף שמועות לגבי עתידו של פאביו קאפלו בנבחרת אנגליה. התקשורת הבריטית השחיזה סכינים, הציבור עשה כך גם כן, ולפרקים נדמה היה שימיו של המאמן האיטלקי המעוטר בממלכה ספורים מתמיד. יומיים בלבד אחרי אותה תבוסה 4:1 לגרמנים, כינס קאפלו מסיבת עיתונאים ובה הביע את רצונו להישאר בתפקיד. האיטלקי סייג את דבריו ואמר שייפגש עם התאחדות הכדורגל, ובצוותא תימסר הודעה מסודרת לגבי עתידו.

היום (שישי) ההודעה הזו הגיעה, כאשר ההתאחדות הבהירה כי קאפלו יישאר בתפקיד עד תום חוזהו, בקיץ 2012. בכך שמו אנשי הכדורגל האנגלית סוף לחרושת השמועות סביב מועמדים אפשריים להחליף את המנג'ר האיטלקי, אולי בתקווה להכניס בנבחרת שלושת האריות מעט שפיות, סבלנות וסדר - שלושה דברים שאנגליה לא יכולה היתה להתגאות בהם בשנים האחרונות.

"הוועדה הממונה שקלה את כל האספקטים של ההופעה של אנגליה במונדיאל, והגיעה למסכנה חד-משמעית כי פאביו הוא האיש הטוב ביותר להמשיך ולאמן את נבחרת אנגליה", נכתב בהודעה שהוציאה ההתאחדות. דובר ההתאחדות האנגלית, דייב ריצ'ארדס, הוסיף: "לאחר שדנו בהופעה שלנו, השתכנענו שפאביו הוא האיש הטוב ביותר למשרה. הוא נכנס למונדיאל עם שם של אחד המאמנים הטובים בעולם, ואנחנו משוכנעים שהוא ירוויח מהנסיון שלו, וכולנו נהיה חזקים יותר בקמפיין ליורו 2012".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully