וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטוס: "נכניס אלמנטים חדשים בנבחרת יוון"

המאמן הטרי של יריבת ישראל במוקדמות היורו ערך מסע"ת ראשונה, ורמז שהוא כנראה לא ימשיך את הקו ההגנתי של רהאגל

פרננדו סנטוס נכנס היום (שישי) באופן רשמי לכס תפקיד מאמן נבחרת יוון והחליף למעשה את המאמן הקודם אוטו רהאגל, שכזכור הדריך את הנבחרת במשך תשע שנים והוביל אותה לזכייה סנסציונית ביורו 2004. סנטוס הפורטוגלי טען במסיבת עיתונאים ראשונה שהוא קיים יממה לאחר החתימה שלו על חוזה לשנתיים שהוא מקווה להמשיך את העבודה שהחל הגרמני. סנטוס יוביל את יוון, יריבתה של נבחרת ישראל, במוקדמות יורו 2012 שייערך בפולין ואוקראינה.

"נבחרת יוון", אמר סנטוס, "נהנתה בשנים האחרונות מנסיקה גדולה ביכולתה, והמשימה שלנו היא להמשיך את העבודה הטובה. עידן חדש נחתם עם עזיבתו של רהאגל ואחד חדש מתחיל כעת". המשוכה הראשונה שתמתין לסנטוס ולנבחרת יהיה משחק הידידות נגד נבחרת סרביה בבלגרד ב-11 לאוגוסט, כחודש לפני שיחלו מוקדמות היורו.

סנטוס יודע שהוא נכנס לנעליים גדולות מאוד, אפילו שיוון לא התעלתה מאז אותה זכייה (הנבחרת לא העפילה למונדיאל 2006 בגרמניה ולא הרשימה ביורו האחרון ובמונדיאל בדרום אפריקה). "אני לא כל כך נלהב להתחיל כבר בתפקיד בגלל ההצלחות הקודמות", התלוצץ מאמן פאוק סלוניקי לשעבר, המוערך מאוד במדינת הבלקן, והוסיף: "אני מכיר את התרבות היוונית, את האנשים והשחקנים והם מכירים אותי היטב. ניצור נבחרת חזקה ותחרותית מאוד, עם כמה אלמנטים חדשים ושונים משל קודמי בתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully