וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן: אוקאדה יפרוש מאימון, ביילסה ופקרמן מועמדים

המאמן רוצה להתמקד בכתיבת שירים וניהול חווה, הארגנטינאים בראש הרשימה. קומאנו זכה במדליה, נאקמורה פורש מהנבחרת

טקשי אוקאדה, מאמן נבחרת יפן, לא הותיר הרבה ספקות לגבי אי המשך עבודתו בנבחרת לאחר ההדחה של הסמוראים הכחולים ביום שלישי במסגרת שמינית גמר גביע העולם על ידי פרגוואי בפנדלים.

אמש סיפק אוקאדה ציטוט נוסף שלא הותיר מקום לספק. "אני רוצה להתרחק מהכדורגל", אמר אוקאדה לטלוויזיה ביפן, "אפילו אם היו מציעים לי חוזה חדש בנבחרת. זה לא יקרה אז בואו לא נדבר על זה". אוקאדה, שיפרוש ככל הנראה מאימון, יוכל לפנות כעת בצורה מלאה לתחביביו: כתיבת שירים וניהול חווה משלו.

מי שעשוי לרשת את אוקאדה בתפקיד הוא אחד משני מאמני נבחרת ארגנטינה לשעבר, מרסלו ביילסה וחוזה פקרמן. כאשר השניים נמצאים גבוה ברשימת המועמדים לאימון הסמוראים הכחולים, כך מדווחת התקשורת במדינה.

קרנה של נבחרת יפן עלתה לאחר המונדיאל המצוין שהיא סיפקה. "הדבר החשוב ביותר הוא להעריך כל מועמד ומועמד ולראות מה הוא יביא לנבחרת שלנו", אמר המנהל הטכני של התאחדות הכדורגל במדינה הירומי הארה. "ניסיון זה דבר חשוב ביותר אבל גם האופי של המאמן זה דבר שנלקח בחשבון".

ביילסה, 54, הוביל את נבחרת צ'ילה לטורניר טוב מאוד, עד שמינית הגמר, שם היא הודחה על ידי ברזיל לאחר הפסד 3:0. המשימה הראשונה של איזה מאמן שלא יהיה היא להצעיד את הנבחרת לזכייה בגביע אסיה שייערך בינואר 2011.

הפרס על החמצת פנדל: מדליה

יואיצ'י קומאנו, מגן נבחרת יפן, לא הצליח להחביא את העצב הרב שפקד אותו לאחר החמצת הפנדל שלו במשחק שמינית הגמר נגד פרגוואי, שהוביל בין היתר להדחתה של הנבחרת האסייאתית מהמשך המשחקים בגביע העולם.

אלא שביפן החליטו לחבק את השחקן. המושל של המחוז ממנו מגיע השחקן ביפן אמר לכלי התקשורת במדינה שהוא יעניק לקומאנו מדליה על המאמצים הגדולים שהפגין במונדיאל בדרום אפריקה. "אנחנו רוצים להעניק לקומאנו מדליה על שנתן לאזרחים ביפן כל כך הרבה תקוות וחלומות", אמר מושל המחוז יושינובו ניסאקה ווקאיימה, שצפה במשחק ביחד עם אימו של קומאנו.

התמיכה הרבה בקומאנו הגיעה גם מחבריו לנבחרת, כמובן. "לא הפסקתי להסתכל למטה", אמר קומאנו לאחר המשחק והחמצת הפנדל שלו, "אבל החברים שלי הרימו אותי. טוליו טנאקה אמר לי שגם הוא היה מחמיץ את זה. לפחות הצלחתי לחזור ליפן בראש מורם".

ומי שעוד החליט לפרוש באופן סופי מהנבחרת, כמו המאמן אוקאדה, הוא שנסוקה נאקמורה. הקשר בן ה-32, שבילה כמעט את כל המונדיאל על הספסל, יתלה את נעליו לאחר שערך 98 הופעות במדי הנבחרת, הראשונה ב-1998.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully