וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "תוצאה סבירה בהתחשב בזמן ההכנה הקצר"

מאמן בני יהודה הסתפק ב-0:0 מול אוליסס הארמנית בליגה האירופית: "נשתדל לנצל את הביתיות בגומלין". אדרי: "שבעי רצון"

בני יהודה פתחה הערב (חמישי) את עונת המשחקים 2010/11 עם המשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. הכתומים יצאו לארמניה, שם פגשו את אוליסס ירבאן המקומית, ובסיום משחק חלש בו הצטיין השוער דלה איינוגבה, סיימה בני יהודה ב-0:0 שהספיק כדי להעביר את ההכרעה לגומלין בבלומפילד ביום חמישי הבא. המנצחת בסיכום שני המפגשים תתמודד בסיבוב הבא מול שמרוק רוברס מאירלנד.

מאמן בני יהודה, דרור קשטן, אמר בסיום המשחק: "זו תוצאה סבירה בהתחשב בזמן ההכנה הקצר. זה היה משחק ראשון בתוך שלושה שבועות של אימונים ואפשר היה לראות שיפור בחלק השני של המשחק. נשתדל לנצל את הביתיות בגומלין ולעבור שלב"

המגן כפיר אדרי, שענד על זרועו את סרט הקפטן בעקבות העובדה שהקפטן הקבוע אסי בלדוט פתח על הספסל, אמר: "יחסית למשחק ראשון מאז סיום העונה שעברה, אנחנו שבעי רצון מהתוצאה. המטרה היתה להעביר את ההכרעה למשחק הבית. נעשה הכל כדי לנצח בבית וכך נעבור לשלב הבא".

בני יהודה תחזור כבר הלילה, אחרי חצות, לישראל. הנהלת המועדון חכרה מטוס פרטי לאנשי הקבוצה ולאוהדים שליוו אותם לארמניה, דבר שהקל מאוד על הטיסה הלוך חזור וחסכה טיסות המשך ועיכובים מיותרים, כאשר הזהובים יעזבו את ירבאן כשעתיים מסיום המשחק ויעלו על הטיסה הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully