וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "זו פסגת הקריירה שלי"

המאמן החדש של נבחרת איטליה מוכן לאתגר הגדול: "אפשר לבנות כאן נבחרת איכותית, אני מקווה להתחיל ברגל ימין"

שבוע לאחר הדחתה המוקדמת והמשפילה ממונדיאל 2010 בדרום אפריקה, אלופת העולם היוצאת, נבחרת איטליה, יצאה הערב (חמישי) לדרך חדשה. ההתאחדות האיטלקית הציגה באופן רשמי את יורשו של מרצ'לו ליפי כמאמן הנבחרת, צ'זארה פראנדלי.

המאמן בן ה-52, שנפרד מפיורנטינה אחרי ארבע שנים מוצלחות שכללו חזרה לסרייה A והעפלה לגביע אופ"א ולאחר מכן גם לליגת האלופות, ינסה להשלים את חילופי הדורות בנבחרת ולהחזיר את כושר ההרתעה לסקוואדרה אזורה. "זו פסגת הקריירה שלי ואני רוצה להתחיל בצורה אופטימית", אמר פראנדלי בפתיחת דבריו. "אין לי כוונה לחשוב על הבעיות כרגע. אני מעוניין לבנות נבחרת עם שחקנים איכותיים, ויש כאלה באיטליה. אבנה נבחרת שמבוססת על ערכים אמיתיים ואני מקווה להתחיל ברגל ימין.

פראנדלי ביקש לעצור את מחול השדים סביב הכישלון של הנבחרת בדרום אפריקה. "אנחנו לא צריכים לזרוק הכל ולהתעצבן, לכדורגל האיטלקי יש איכויות רבות. כל שחקן שיהיה ראוי לזימון, יקבל אותו. אם יהו שחקנים בעלי אזרחות איטלקית שנולדו מחוץ למדינה וישחקו טוב, אין סיבה שגם הם לא יזומנו", השיב המאמן החדש על שאלה הנוגעת לסוגיית המתאזרחים.

פראנדלי גם מקווה לראות את ג'אנלואיג'י בופון מתאושש מהפציעה שלו וחוזר למדים הלאומיים. "אני רוצה לתת לו את סרט הקפטן באליפות אירופה ב-2012", אמר, ולא שכח גם לפרגן לקודמו בתפקיד. "אני רוצה להצדיע לליפי, הוא אלוף אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully