וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי: "רוצים להתברג בפלייאוף העליון"

מ.ס אשדוד פתחה את אימוניה והמאמן הטרי התרגש: "יש לי את הג'וב הכי טוב בכדורגל הישראלי". איגור מיטרסקי הוצע

מ.ס אשדוד פתחה הערב (חמישי) את אימוניה לקראת העונה הבאה. הסגל שלא עבר מהפכות ועל הקווים התייצב המאמן החדש ג'ון גרגורי האנגלי. בשלב זה, לא הוחתם עדיין אף שחקן רכש חדש כאשר שחקני ההגנה הצעירים אורי מגבו (הפועל ראשון לציון) ולואי טהה (אחווה עראבה) מתאמנים עם הקבוצה וצפויים להצטרף. החלוץ ברק בדש חזר מחצי שנת השאלה בהפועל באר שבע וכנראה יישאר בקבוצה. כרגע נראה שגרגורי יתבסס פחות או יותר על אותו הסגל שהוריש לו המאמן יוסי מזרחי, שעזב למכבי תל אביב.

בגזרת הזרים הצטרף החלוץ הזמבי הצעיר רוג'רס קולה, שסגר כבר בשלהי העונה שעברה, לארבעת הזרים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה: דראגן סטויקיץ', כריסטיאן גונזאלס, סטפן קינגווה ודימיטאר מקרייב. לגבי גונזאלס, מעמדו של הבלם עדיין לא ברור והוא עשוי להיות משוחרר בסופו של דבר.

לוואלה! ספורט נודע כי הבלם המקדוני איגור מיטרסקי, ששיחק לפני מספר עונות בבית"ר ירושלים, הוצע לקבוצה אולם נכון לא לעכשיו לא ברור אם יצורף. מי שעזבו את אשדוד הם המגן הסרבי מרקו פופוביץ' ואדיר טובול שחתם בהפועל אשקלון. גם הקשר עידן וייצמן, שהאופציה על חידוש החוזה עמו פגה אמש, לא קיבל זימון לאימוני הקבוצה והוא קרוב לסיכום בהפועל חיפה.

הקבוצה תצא ב-18 ביולי למחנה אימון באוסטריה ובמסגרתו תקיים מספר משחקי מבחן נגד קבוצות מפולין וקפריסין.

"אני חושב שיש לי את התפקיד הכי טוב בכדורגל הישראלי", אמר היום המאמן גרגורי בפתיחת האימונים. "ג'קי בן זקן הוא בעלים מצוין, איש חכם מאד ואחרי הרבה שיחות בינינו אני יודע מה הציפיות ומה הדרך שאנחנו יוצאים אליה. לאשדוד יש מטרות, אך הן תתממשנה לא בעוד חודש ולא בעוד שנה אלא בתוכנית ארוכת טווח לעוד שלוש או ארבע שנים".

כשנשאל האנגלי על עניין הרכש לקבוצה אמר: "אפשר לבזבז בקלות שני או שלושה מיליון דולר על שחקנים שיבואו לעונה אחת וימשיכו הלאה, אבל אין יותר טוב מלגדל שחקנים ולפתח אותם. ראיתי מה עשה לקבוצה זימונו של ניר ביטון לנבחרת".

גרגורי דיבר על קודמו בתפקיד ועל המטרות לעונה הקרובה: "אני נכנס לנעליים ענקיות במקום יוסי מזרחי שהיה חלק מהמועדון שנים רבות. אנחנו נרצה להתברג בפלייאוף העליון, כמו בשנה שעברה ואולי מקום אחד למעלה", סיכם המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully