וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנג'מין ניקז הצרפתי ייבחן במכבי תל אביב

קשר ליאז' (29) יגיע למבחנים מחנה האימונים במירלו. אנג'לידיס זועם על תקנות ההתאחדות. מוגרן תהיה כנראה היריבה הבאה

בנג'מין ניקז, קשרה הצרפתי של סטנדרד ליאז', יגיע בימים הקרובים למחנה האימונים במירלו וייבחן בקבוצה. ניקז בן ה-29 גדל בנאנסי ושיחק במשך ארבע שנים בקבוצה, שהייתה אז בליגה השנייה. בהמשך שיחק במץ ואמיין בצרפת וכן במונס הבלגית לפני שהגיע לסטנדרד בקיץ 2008.

קשר הרכש הקמרוני, אלברט באנינג, שלא חש בטוב קיבל יום מנוחה ולא התאמן היום (חמישי). החלוץ ברק יצחקי שנפגע בקרסולו באימון הבוקר, קיבל מנוחה ולא נטל חלק באימון הערב. קשרה של סדאן הצרפתית ונבחרת מאלי, ג'יבריל סידיבה ממשיך להיבחן וטרם נתקבלה החלטה לגביו.

מכירת המנויים בעיצומה ובתום שבוע של מכירה נמכרו יותר מ-5,500 כאשר כל המנויים לשערים 10-11 ו-8 אזלו. לאור הביקוש הרב, החליטה הנהלת הקבוצה לפתוח למכירת מנויים גם את שער 7.

אוהדי ושחקני מכבי תל אביב כבר יכולים להתכונן לקראת מפגש עם מוגרן המונטנגרית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. מוגרן הביסה הערב 0:3 באנדורה את סנטה קולומה וסגרה כמעט סופית את הסיפור. פטר גרביץ' (14), דנילו צ'ולאפיץ' (83) ומרקו צ'טקוביץ' (90) הבקיעו לזכות המונטנגרים. בשבוע הבא יהיה הגומלין בין שתי הקבוצות, כאשר ב-16 ביולי תארח מכבי תל אביב את המנצחת, ככל הנראה מוגרן.

אנג'לידיס: "ההתאחדות קיבלה החלטה מפלה"

אחרי שמזכירות ההתאחדות קיבלה השבוע תיקון לתקנון בקרת התקציבים, כשמעתה חוזים מעבר לעונה אחת יחויבו במתן ערבות לחוזים בסך גדול יותר ממיליון שקלים וחצי, מכבי תל אביב עדיין לא נרגעת. נציגו של מיטש גולדהאר, ג'ק אנג'לידיס, מגיב לדברים בהתבטאות נדירה אחרי שעד כה לא התראיין בתקשורת מאז שהגיע למועדון. כזכור, עד עתה הקבוצות היו צריכות להפקיד ערבויות אך ורק לחוזים לעונה אחת, אך הנוהל הזה כאמור משתנה.

"ההחלטה על התקנות החדשות של בקרת התקציבים היא מאכזבת ומדאיגה מכמה סיבות", אמר אנג'לידיס. "בעוד ההתאחדות לכדורגל מציגה את התקנות החדשות כצעדים כדי להגן על השחקנים, אני מאמין שהם לא בנויים כראוי על מנת להשיג מטרה זו, נהפוך הוא. אני לא מבין כיצד תקנות כאלה, אשר למעשה מפחיתות את כדאיות המועדונים להציע חוזים לטווח ארוך, תורמות לבטחון ולאינטרסים של השחקנים".

לטענת אנג'לידיס, "ההחלטה של ההתאחדות הינה מפלה בכך שהיא משמיטה את המושג המידתי, אשר למעשה אמור להפוך את ההחלטה לרלוונטית עבור כל המועדונים. האם ההתאחדות מתעניינת רק בהגנה על שחקנים שמשלמים להם היטב? מה לגבי שחקנים במועדונים קטנים יותר אשר מצבם הפיננסי אינו איתן כשל מכבי תל אביב - הם לא ראויים להגנה? ברור שהם ראויים לכך, אבל מהם התעלמו. למה?"

אנג'לידיס משוכנע שההחלטה הזו תפגע בסופו של דבר בשחקנים. "אני לא בטוח מהו המניע האמיתי מאחורי התקנות האלה, אך המטרה המוצהרת שלה פשוט הוחטאה", הוא אומר. "אני מאמין כי לתקנות אלה יהיו השלכות לא רצויות וכי הן ירפו את ידיהם של משקיעים כלכליים אמיתיים בכדורגל הישראלי – זאת מאחר שמשקיע מחפש עקביות לטווח ארוך, הוגנות וסבירות מהרשויות. במקרה זה, ההתאחדות היא הסמכות, והחקיקה החפוזה שביצעה מעוררת מחשבות.

"מכבי תל אביב הינו מועדון כדורגל ללא חובות, עם כוונות אמיתיות וטובות, המבקש להיבנות כארגון חזק ומכובד בליגה הישראלית. אני מאמין שזו המטרה והיא לטובת הכדורגל בישראל, האוהדים, הליגה, ומשקיעים אחרים. במקום זאת, תקנה כזו אימפולסיבית ותוקפנית שמגיעה מההתאחדות לכדורגל שולחת את המסר הלא נכון לכולם: היא דומה למקומות אחרים בעולם שבהם החוקים משתנים בפתאומיות או ללא יעוץ - רק עם העמדת הפנים של הליכים דמוקרטיים. התנהגות זו היא דרקונית והיא לא לטובת הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully