וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון יישאר בלייקרס גם בעונה הבאה

המאמן המעוטר הודיע: "אני בפנים. זו השנה האחרונה שלי ואני מקווה שהיא תהיה גדולה". גיי נשאר בממפיס, גודן עובר לבאקס

בניגוד לתחזיות המוקדמות, הודיע הערב (חמישי) פיל ג'קסון כי הוא דוחה את הפרישה וימשיך בלוס אנג'לס לייקרס עונה נוספת במהלכה ינסה להשיג טבעת אליפות מספר 12. כזכור, בשבוע שעבר טען ג'קסון כי הוא נוטה לפרוש מאימון בשל בעיות בריאותיות, אבל אחרי שבוע של מנוחה בביתו שבמונטנה שינה את דעתו.

"אני בפנים", אמר ג'קסון בהודעה לתקשורת. "אחרי שבועיים של דיונים, החלטתי שאני נענה לאתגר של הרכבת קבוצה שתגן על תארה בעונת 2010/11. זו תהיה השנה האחרונה שלי ואני מקווה שהיא תהיה גדולה". ג'קסון, 65, הוא המאמן המצליח ביותר בתולדות הליגה. הוא מחזיק במאזן של 70 אחוז ניצחונות בעונה הסדירה ו-225 ניצחונות בפלייאוף. בקריירה זכה ג'קסון ב-11 אליפויות - שש עם שיקגו בולס וחמש עם הלייקרס.

"אנחנו מאושרים מהחלטתו של פיל לחזור", אמר הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'אק. "הוא לא רק המאמן הטוב ביותר עבור הקבוצה, אלא פשוט המאמן הטוב בהיסטוריה של הליגה". אגב, לג'קסון אין חוזה לעונה הבאה ועל פי מספר דיווחים, הוא עשוי להתבקש לקצץ בשכרו.

בתוך כך, רשת ESPN מדווחת היום על כך שקליבלנד תכריז בשעות הקרובות על מינויו של ביירון סקוט למאמנה. הקאבלירס ניהלו בימים האחרונים משא ומתן עם מאמן ההורנטס לשעבר במקביל למגעים עם בריאן שואו, עוזר המאמן של הלייקרס, אך בסופו של דבר נפל הפור על סקוט, שיגיע לתחנה השלישית בקריירת האימון שלו.

אחרי קריירה מזהירה כשחקן שכללה זכייה בשלוש אליפויות לצידם של מג'יק ג'ונסון וקארים עבדול ג'באר בלייקרס של שנות השמונים, הצטרף סקוט לסקרמנטו קינגס כעוזר ב-1998, וכעבור שנתיים מונה למאמן ניו ג'רזי נטס, אותה הוביל לשתי הופעות מפתיעות בסדרות הגמר. ב-2005 הגיע לניו אורלינס, שם חבר לכריס פול והגיע למרחק של משחק בודד מעלייה לגמר המערב ב-2008, אז זכה גם בתואר מאמן העונה, לפני שפוטר במהלך העונה שעברה.

גודן יעבור למילווקי, גיי נשאר בממפיס

בזמן שלברון ג'יימס, דווין וויד וכריס בוש ממשיכים להעסיק את הליגה עם ספקולציות, ישנן מספר קבוצות שמנסות להתחזק בצורה אחרת לעונה הבאה. על פי דיווחים, הגיעו הערב (חמישי) מילווקי ודרו גודן לסיכום בנוגע לצירופו של הפורוורד לבאקס. גודן, שכבר עבר לא פחות משמונה קבוצות בליגה (האחרונה שהם היתה לוס אנג'לס קליפרס), יחתום על חוזה ל-5 שנים, בו יקבל 32 מיליון דולרים. גודן העמיד ממוצעים בעונה שעברה של 10.9 נקודות ו-7.7 ריבאונדים. הבאקס עדיין מנסים להחתים את ג'ון סלמונס.

קבוצה נוספת שהיתה עסוקה הערב היא ממפיס, שלפי דיווחים הגיע להסכמה עם רודי גיי, שיישאר בגריזליס ל-5 השנים הקרובות, תמורת סכום אדיר של כ-80 מיליון. החתימה הרשמית תוכל להתקיים רק ב-8 ליולי, אבל על פי הדיווחים, גיי הסכים לעסקה באופן מילולי. גיי, שהיה מבוקש בקרב מספר קבוצות בליגה, ביניהן מינסוטה, ניו ג'רזי והקליפרס, קלע בעונה החולפת 19.6 נקודות בממוצע למשחק אצל הגריזליס, והוסיף גם 5.9 ריבאונדים.

* מינסוטה החתימה את ניקולה פקוביץ', אותו בחרה בסיבוב השני של דראפט 2008. הסנטר היווני, שקלע העונה 14.8 נקודות למשחק במדי פנאתינייקוס, ירוויח 13 מיליון דולר לעונה בשלוש השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully