וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "זאת המשרה הכי גדולה בכדורגל"

ליברפול הודיעה רשמית על מינויו של המאמן, שחתם לשלוש שנים. ג'ו קול, ואן דר וארט וג'ילברטו סילבה מועמדים להגיע

ליברפול הודיעה היום (חמישי) על מינויו של רוי הודג'סון למאמנה. בימים האחרונים דיווחה התקשורת האנגלית על כך שהמשא ומתן בין הצדדים כבר נסגר למעשה, ואחרי שאתמול אישרה פולהאם למאמן להשתחרר מחוזהו תמורת פיצוי של שני מיליון ליש"ט, נסללה הדרך לחתימתו הרשמית אצל האדומים.

"זאת המשרה הכי גדולה בין מועדוני הכדורגל בעולם", אמר הודג'סון המאושר אחרי החתימה. "אני גאה להפוך למאמן של הקבוצה האנגלית הכי מצליחה בהיסטוריה. אני כבר מצפה לפגוש את השחקנים ואת האוהדים, ולהתחיל לעבוד".

הודג'סון בן ה-62 חתם לשלוש שנים, והוא צפוי להרוויח כשלושה מיליון ליש"ט לעונה. ליברפול תהיה קבוצתו ה-16 במספר בקריירה הארוכה שלו, שהחלה בליגה השבדית אי שם ב-1976, משם נדד לאורך השנים בין בריסטול סיטי, נבחרת שוויץ, אינטר, בלקבורן, גראסהופרס, קופנהאגן, אודינזה, נבחרת איחוד האמירויות ונבחרת פינלנד, לפני שחזר לאנגליה ב-2007 כמאמן פולהאם.

בינתיים, ביחד עם החתמתו של הודג'סון, כבר החלו השמועות על רשימת שחקני הרכש שהמאמן הכין. בין השמות אותם הוא כביכול רוצה להנחית באנפילד ניתן למצוא את ג'ו קול, רפאל ואן דר וארט, ג'ילברטו סילבה וכן שני שחקני פולהאם, ברדה האנגלנד ודני מרפי הוותיק, שהחל את הקריירה בליברפול.

על פי הדיווחים האדומים לא איפשרו להודג'סון להכניס לחוזהו סעיף שחרור למקרה שיקבל הצעה לאימון נבחרת אנגליה, אחרי ששמו הוזכר כמועמד העיקרי להחליף את פאביו קאפלו במידה והאיטלקי יעזוב את התפקיד. אחת ההחלטות הראשונות שלו באנפילד תהיה האם לאשר את מכירתו של יוסי בניון לצ'לסי, שכבר סוכמה עקרונית בין כל הצדדים.

רגע אחרי חתימתו כבר הוזהר הודג'סון על ידי כוכב העבר ג'ון אולדריג' שהצהיר: "יש לו משימה אדירה לפניו. זוהי התקופה הכי קריטית למועדון מאז שביל שנקלי הגיע לכאן, בהתחשב במה שמתרחש עם הבעלים וחוסר היציבות הכלכלית. יהיה עליו לפעול נכון ומהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully