וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירוש: "אף אחד לא יהיה מעל הנבחרת"

מאמן נבחרת פורטוגל משיב לרונאלדו על גלגול האחריות אחרי ספרד. מוריניו מגבה את הכוכב: "לא אתן שהאחריות תיפול עליו"

בפורטוגל עדיין נסערים מגלגול האחריות של כריסטיאנו רונאלדו לעבר קרלוס קיירוש, למרות ההתנצלות שלו. כדורגלן העבר, לואיס פיגו, יוצא כנגד ההתבטאויות של החלוץ: "הרעיון מבחינתי של קפטן הוא שתפקידו שונה משל שאר השחקנים. הקפטן, בלי קשר להצלחה את כישלון, צריך להגן על הקבוצה. ברגעים קשים הוא צריך להתמודד עם התוצאות של הקבוצה".

כזכור, רונאלדו שלח ביקורת חריפה אל עבר מאמנו אחרי ההפסד לספרד 1:0 בשמינית הגמר. הוא נשאל על ידי הכתבים מה לדעתו הייתה הסיבה להפסד, ואמר: "איך אני מסביר את ההדחה? תשאלו את קיירוש". מי שממש לא מסכים עם פיגו ונותן הגנה מלאה לרונאלדו הוא מאמנו החדש בריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, שאומר: "אני לא אתן שכל האחריות של הנבחרת תיפול על רונאלדו. בקבוצות שלי כשאנחנו מנצחים, כולנו מנצחים, וכשאנחנו מפסידים, אני מפסיד, כך שרונאלדו יכול להירגע וליהנות בחופשות שלו".

קיירוש, בביקורת מרוזמת כלפי רונאלדו, משיב סוג של מלחמה ואומר בעקבות אותם דברים: "אם מידת החולצה של מישהו קטנה מדי עבורו, אולי הוא לא צריך להיות פה. במשחקים שנערכים באינטנסיביות הזו זה מובן שיש תסכול משמעותי. אני רק רוצה ממנו כבוד ורוצה שהשחקנים שלי ישחקו טוב יותר. אם אני צריך את כל החיים כדי שהם יבינו שהתסכול חייב להיות מרוסן, אני אעשה את זה. אף אחד הוא לא מעל הנבחרת וגם לא יהיה כל עוד אני כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully