וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה: "אני לא חושב שמראדונה הוא מאמן טוב"

הברזילאי לא התרשם מההצלחה של יריבו הגדול במונדיאל, ועקץ גם את ברזיל: "הנבחרת הנוכחית שלנו מתמקדת במתפרצות"

המלחמה האישית בין פלה לדייגו מראדונה, שכללה לאורך השנים אינספור השמצות והאשמות הדדיות, שוב מעסיקה את עולם הכדורגל העולמי בעקבות הצלחתה המפתיעה של נבחרת ארגנטינה במונדיאל. מסתבר שהעובדה שהאלביסלסטה של מראדונה עדיין עם מאזן מושלם אחרי ארבעה משחקים, ונחשבים על ידי רבים לפייבוריטים גם ברבע הגמר מול גרמניה בשבת לא עושה רושם על מספר 10 האגדי של ברזיל, שהצהיר הבוקר (חמישי) בראיון ל-"דר שפיגל" הגרמני שלדעתו ארגנטינה מצליחה למרות כישוריו של מראדונה על הקווים, ולא בגללם.

"איזו מין שיטה זו, של לנסות לשלוט במשחק בעזרת החלוץ שלך?", תהה פלה בנוגע לתפקודו של לאונל מסי בטורניר עד כה. "אין לי בעיה אישית עם מראדונה, אני פשוט לא חושב שהוא מאמן טוב. בנוסף יש לו אורח חיים ראוותני מחוץ למגרש, וזה בדרך כלל משפיע לרעה על הקבוצה".

לאחר מכן לא חסך פלה ביקורת גם מהנבחרת שלו, והסכים עם הטענה שברזיל זנחה את סגנון המשחק היפה שלה לטובת היעילות של דונגה. "לנסות להבקיע שערים זה הדבר החשוב ביותר, גם לקבוצה וגם לאוהדים", הוא אמר. "אבל הנבחרת הנוכחית שלנו מתמקדת בעיקר בהתקפות מתפרצות, ולא שולטת מספיק במשחק כפי שנבחרות ברזיל היו נוהגות לעשות בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully