וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: זבונרבה תפגוש את סרינה וויליאמס בגמר

המדורגת 21 ניצחה 6:3, 3:6, 2:6 את פירונקובה ותפגוש את הראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, שגברה על קביטובה 2:6, 6:7

אחרי שתי הפתעות גדולות ברבע הגמר כשגם ונוס וויליאמס וגם קים קלייסטרס מודחות, הסתיים היום (חמישי) חצי גמר טורניר ווימבלדון מבלי הפתעות מיוחדת. במשחק הראשון צבטנה פירונקובה פגשה את ורה זבונרבה, אבל הרוסיה התמודדה היטב עם יריבתה הבולגריה, שעשתה כבר צרות לונוס וויליאמס, וניצחה בשלוש מערכות. בגמר, היא תתמודד עם משוכה גבוהה בהרבה, בדמותה של הראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, שגברה על פטרה קביטובה הצ'כית.

אחרי שהדהימה ברבע הגמר את ונוס וויליאמס, קיוותה פירונקובה, המדורגת 82 בעולם, להמשיך להיות ההפתעה של הטורניר, אבל זה נעצר בדיוק כאן ונגד זבונרבה, שנחשבה עד היום לטניסאית בינונית, אחרי שכמעט ולא הגיעה לשלבים המכריעים בטורנירים שבהם היא השתתפה. השתיים נפגשו במגרש המרכזי במשחק שפתח את היום, וזבונרבה, שמדורגת 21 בעולם, הצליחה לנצח 6:3, 3:6, 2:6.

אז אחרי שהטניסאית הבולגריה הפכה לראשונה בארצה שמגיעה לחצי גמר טורניר גרנד סלאם בעידן הפתוח ועד היום לא עברה סיבוב שני בגרנד סלאם, זה נראה היה מבטיח במערכה הראשונה. פירונקובה נראתה מעולה והצליחה לנצח תוך 32 דקות 3:6. אל המערכה השנייה זבונרבה התייצבה מרוכזת הרבה יותר, מיעטה בטעויות והשוותה ל-1:1 במערכות אחרי 3:6 מצידה. פירונקובה איבדה את ההגשות פעם אחר פעם גם במערכה השלישית, שהסתיימה אחרי עוד 38 דקות בהפסד 6:2, שחתם מבחינתה טורניר מצוין.

זבונרבה, לה יש זכרונות טובים מחצי הגמר באוסטרליה 2009, עושה כעת צעד נוסף אחרי ששלחה הביתה את קים קלייסטרס, אחת שסומנה כמועמדת ללכת עד הסוף. בכל מקרה, גם אם לא תנצח בגמר, היא בוודאי תהיה מעודדת מהישג השיא שלה בקריירה.

בחצי הגמר השני, פגשה אלופת השנה שעברה והמדורגת מספר 1 בעולם, סרינה וויליאמס, את פטרה קביטובה הצ'כית המפתיעה במדורגת במקום ה-62 בעולם. קביטובה בת ה-20 לא ניצחה משחק דשא אחד לפני ווימבלדון השנה, אבל עד כה היא הציגה יכולת מצויינת. עם זאת, זה לא הספיק לה כדי לעבור את האמריקאית המצויינת, והיא נכנעה 7:6, 6:2.

קביטובה צברה מומנטום במהלך המערכה הראשונה, שברה את ההגשות של וויליאמס והוליכה 3:4, כשההגשות אצלה, אבל האמריקאית התאוששה, וכפתה שובר שיוויון. הצ'כית הגיעה לשובר השיוויון לחוצה מעט, איבדה שתי נקודות מהירות, והאמריקאית ניצלה זאת כדי לסגור את הסיפור ולזכות במערכה הראשונה. הצ'כית ניסה לחזור לעצמה במערכה השניה, אך וויליאמס שמרה על הגשותיה, והצליחה לשבור את קביטובה כדי לעלות ליתרון 2:4. הצ'כית הצעירה נראתה עייפה מבחינה פיזית ומנטלית, ו-וויליאמס ניצלה זאת כדי לסיים את המשחק במהירות בדרך לזכייה במערכה השניה ובמשחק כולו. מה שבטוח הוא שבגמר, זה כבר יילך לה קשה בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully