וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב: "אפשר לפגוע בארגנטינה"

מאמן גרמניה לא חושש מהיריבה ברבע הגמר: "היא פייבוריטית לזכייה, אבל מצאנו נקודות חולשה. אסור לטעות כי הם יענישו"

נבחרת גרמניה מתכוננת במרץ לקראת העימות הקלאסי ברבע גמר המונדיאל נגד ארגנטינה. לפני 24 שנה שתי הנבחרות נפגשו בגמר מקסיקו 1986, אז ניצחה ארגנטינה 2:3, ארבע שנים אחר כך הגרמנים גמלו לארגנטינאים עם 0:1 וניצחון בגמר מונדיאל 1990. לפני ארבע שנים הייתה זאת גרמניה שהדיחה את האלביסלסטה ברבע גמר מונדיאל 2006 לאחר דו קרב מהנקודה הלבנה. ביום שבת (17:00, ערוץ 1 וערוץ 511 HD) השתיים תפגשנה, ומאמן גרמניה יואכים לב סבור כי יש בכוחה של נבחרתו לגבור על דייגו מראדונה ושחקניו.

"אפשר לפגוע בארגנטינה", אמר לב במסיבת העיתונאים, מצאנו כמה נקודות חולשה אבל אני לא הולך לפרט על כך". לב אמר לעיתונאים כי שחקניו עדיין לא התאמנו לקראת דו קרב פנדלים. כזכור, ב-2006 שוער גרמניה יינס להמאן הציץ מדי פעם בפתק כדי לדעת לאן יבעט כל שחקן ארגנטינאי, אולם הפעם לב ושחקניו יודעים שזה יהיה אחרת. "אם ב-2006 היינו צריכים פתק לפנדלים, הפעם נצטרך קטלוג כשרואים את איכות השחקנים שיש להם בנבחרת".

חלוץ גרמניה קאקאו טרם החלים מפציעתו בשרירי הבטן, והוא בספק למשחק נגד ארגנטינה בשבת. בניגוד אליו, מירוסלב קלוזה צפוי לפתוח ולרשות את הופעתו המאה בנבחרת הגרמנית. "מלבד קאקאו, כל השחקנים מתאמנים", אמר לב, "קאקאו עורך אימונים קלים, וביום שישי נחליט לגביו".

לב מלא אמונה ותקווה לקראת המשחק, ולמרות שהוא מכבד את ארגנטינה, הוא אינו חושש ממנה ובטוח כי אפשר לנצחה. "אני מצפה למשחק צמוד מאוד, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לטעות כי הם יענישו אותנו. ארגנטינה היא הפייבוריטית לזכות בטורניר, יש לה הרבה שחקנים שמסוגלים להבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully