וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - אוליסס ירבאן: איינוגבה בשער, שלומי לוי בחוד

30.6.2010 / 10:57

השחקן שעלה מהנוער יפתח בחוד לצדו של ביטון (חמישי, 17:00, אין שידור). קשטן: "כל שחקן יצטרך להביא דבקות במטרה"

בני יהודה תהיה הקבוצה הישראלית הראשונה שפותחת באופן רשמי את עונת 2010-2011, כאשר תתמודד במשחק החוץ נגד אוליסס ירבאן הארמנית, במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית (חמישי, ירבאן, 17:00 שעון ישראל). הערב קיימו הזהובים את האימון המסכם ולמעשה סיימו את ההכנות למשחק. הקבוצה נמצאת בארמניה כבר מיום שלישי בבוקר, והגיעה לשם במטוס חכור שהקל מאוד על ההגעה, וחסך מהשחקנים והצוות המקצועי את תלאות הדרך ללא טיסות המשך ועיכובים מיותרים.

בעונה שעברה הגיעו הזהובים לשלב הפלייאוף של הליגה האירופאית, ואחרי שעברו שלושה סיבובים מוצלחים, התמודדו נגד איינדהובן ההולנדית, אולם נוצחו במפגש הכפול וסיימו את דרכם על סף שלב הבתים. המאמן, דרור קשטן, עדיין לא השלים את מסע הרכש לקראת העונה הקרובה, ובמשחק מחר תחסר הקבוצה את הבלם הקולומביאני, איבן גארידו, שהצטרף בשלב מאוחר להכנות, וכן את החלוץ פיני בלילי, שסיכם את תנאיו וטס לטורקיה בכדי להשיג את השחרור מקבוצתו, אנטליהספור, שמערימה בינתיים קשיים בעניין.

על פי האימון המסכם שנערך הערב בעיר ירבאן, בירת ארמניה, נראה כי השוער הניגרי דלה איינוגבה ששב ממסע נבחרתו למונדיאל, יפתח בין הקורות, כאשר איציק עזוז יתופקד כמגן ימני ודין מורי ישתף פעולה עם אביב חדד במרכז ההגנה. לירוי צעירי יפתח בקישור האחורי לצידו של סיניסה ליניץ'. עוז ראלי ששיחק מרבית העונה שעברה כמגן, יעשה העונה הסבה חזרה לתפקידו המקורי, ויפתח מחר כקשר בצד ימין, בעוד קשר הרכש שליו מנשה יערוך הופעת בכורה במדים הזהובים בצד שמאל של הקישור. הפתעה אחת צפויה להיות בחלק הקדמי, כאשר שלומי לוי הצעיר, שעלה מקבוצת הנוער, יערוך ככל הנראה הופעת בכורה ויפתח לצידו של משה ביטון בחוד. על פי התרגול מסתמן שהקפטן, אסי בלדוט, וגם הקשר עומרי אפק יפתחו את המשחק על הספסל.

המאמן קשטן לא הרבה במילים בתדריך הטקטי לקראת המשחק ואמר לשחקנים: "ההכנה שלנו לא היתה אידיאלית ולכן כל שחקן ושחקן יצטרך להביא דבקות במטרה ובעיקר לב רחב והרבה חכמה למשחק הזה". קשטן ביקש משחקניו להכין את עצמם טוב מבחינה מנטלית ולהתכונן למשחק לא קל. "אנחנו לא בכושר משחק עדיין, וצריך לשמור על הכדור אצלנו ולהניע אותו בסבלנות. תזכרו שצריך להשיג תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה הביתה. לא לזלזל באף יריבה כי בסך הכל אנחנו משחקים בשלב הזה בדיוק כמוהם, מה שעושה אותנו ללא יותר טובים על הנייר. אבל אם נגיע מרוכזים ננצח", אמר המאמן.

אוהדי הקבוצה מתארגנים לצפייה משותפת מחר בפאב ה-MASH ברחוב דיזינגוף 275 בתל אביב. המשחק יוקרן על מסכים גדולים אולם מהנהלת המקום ביקשו להדגיש כי הכניסה תותר מגיל 18 ומעלה בלבד.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', לירוי צעירי, עוז ראלי, שלו מנשה, משה ביטון, שלומי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully