וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ניגריה פורשת מכדורגל?

נשיא המדינה הורה לנבחרת לא להשתתף במפעלים בינ"ל בשנתיים הקרובות בגלל הכישלון בדרא"פ. פיפ"א כבר מאיימת

ישנן מדינות כמו אנגליה או איטליה, עבורן הופעה לא טובה בטורניר גדול יכולה לשלוח את התקשורת הואוהדים להשתלח בשחקנים, בהתאחדות ובצוות המקצועי. וישנן ארצות, בהן נוקטים בצעדים דרמטיים בהרבה. היום (רביעי) הודיע נשיא ניגריה כי הוא מקפיא את שיתופה של הנבחרת במשחקים בין לאומיים לשנתיים הקרובות, בכדי להתאושש מהכישלון של "הנשרים" מהמונדיאל בדרום אפריקה.

"כבוד הנשיא הורה שניגריה תפרוש מכל הטורנירים הבין לאומיים בהן היא משתתפת בשנתיים הקרובות, בכדי לאפשר לנבחרת לארגן מחדש את הכדורגל שלה", אמרה אימה ניבורו, יועצת התקשורת הראשית של הנשיא. "הצעד הזה היה נחוץ בעקבות ההופעה העלובה של הנבחרת במונדיאל האחרון". כזכור, ניגריה הודחה כבר בשלב הבתים, כשהיא מסיימת במקום האחרון בבית ב', עם נקודה אחת בלבד, בזכות תיקו עם דרום קוריאה. הניגרים היו אמורים לפתוח את מוקדמות אליפות אפריקה 2012 כבר בחודש ספטמבר נגד מדגסקר, אך עתה לא ברור מה יעלה בגורל המשחקים.

הנשיא אף הודיע כי ידרוש חקירה במהלכה ייבדקו ההוצאות של ההתאחדות לכדורגל. "אם יהיו כל חריגות, כל בעלי התפקידים שאחראים לנושא יישאו באשמה". אלא שלא בטוח שרצונו של ג'ונתן אכן יתקיים. כזכור, פיפ"א הוא גוף שלא מתיר זליגה של פוליטיקה אל הכדורגל, ויכול לאיים בסנקציות, כפי שעשה רק השבוע כנגד צרפת. "אין לנו מידע רשמי לגבי ההתאחדות הניגרית", אמר דובר פיפ"א בתגובה, "אבל המדיניות של פיפ"א בנוגע להתערבות פוליטית ידועה. אנו איננו מתירים כל התערבות פוליטית עם הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully