וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה באופני הרים תתקיים בחיפה בשבוע הבא

התחרות שנחשבת לאחת האיכותיות בעולם מגיעה בפעם הראשונה לארץ. סכום ההשקעה באליפות: כשני מיליון שקלים

בפתיחת חודש יולי תתקיים לראשונה בישראל תחרות אופני ההרים הנחשבת לאחת החשובות בעולם מידי שנה- אליפות אירופה באופני הרים 2010. מלבד אליפות העולם לאופני הרים, נחשבת אליפות אירופה לדובדבן שבקצפת האליפויות שכן מיטב הרוכבים הינם אירופיים. התחרות מאורגנת על ידי איגוד האופניים בישראל בשיתוף עם עיריית חיפה.

אליפות אירופה באופני הרים היא אירוע השיא והתחרות החשובה ביותר באירופה בתחום. האליפות נערכת במשך ארבעה ימים ברציפות וצפויים להשתתף בה כ- 400 רוכבי אופניים מרחבי אירופה, ביניהם אלופי עולם ומתחרים ברמה מקצועית ואולימפית. התחרות מהווה את נקודת הפתיחה לתהליך צבירת ניקוד שיוביל לדירוג וקביעת המתמודדים באולימפיאדת לונדון 2012.

העיר חיפה נבחרה לארח את התחרות מתוך תפיסה של אתר המתאים לרכיבה הררית המשלבת נופים ייחודיים הצופים על הים ואתרים היסטוריים. כמו כן העיר נמצאה מתאימה לארח את כמות האורחים שיגיעו לארץ לצפות ולהשתתף בתחרות. לקראת האליפות הכשירה עיריית חיפה, מסלול רכיבה ייחודי ברמה אולימפית אשר נבנה על ידי מומחים בתחום, בהשקעה כספית של כשני מיליון שקלים, סכום חסר תקדים במושגים ישראלים ובינלאומיים.

אמיליו רויטמן, מנכ"ל איגוד האופניים בישראל התייחס להגיעה של האליפות לארץ: "ישראל נמצאת היום במקום מכובד בדירוג הספורט שנחשב לאירופי (במקום 28 בקטגוריית נשים, ו-31 בקטגוריית גברים). אם זה יימשך כך, ישראל עשויה להביא רוכב ישראלי לאולימפיאדה הבאה בלונדון. איגוד האופניים עמל רבות על מנת לוודא שמסלול התחרות יספק אתגרים מגוונים, יעמוד בסטנדרטים בינלאומיים ויספק למתחרים מכל הארצות, חוויה מקצועית, מהנה ויוצאת דופן". התחרויות עצמן יתקיימו החל מה-6 ליולי, לפי מקצי גו'ניורס (יום רביעי, ה-7 ליולי), U23 (יום חמישי, ה-8 ליולי) ועילית (בוגרים, יום שישי, ה-9 ליולי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully