וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג: נתן דטנר ימונה ליו"ר קבוצת הניהול

30.6.2010 / 17:25

ירון קוריס, שפרש כבעלים של המועדון העביר את מניותיו לעו"ד שחר בן עמי, והוסיף: "נושא האיחוד עם הכח ר"ג יורד מהפרק"

אסור להשתמש

צילום: נועם אשל
עריכת וידאו: עידן גוראל

חילופי התפקידים בהפועל רמת גן ממשיכים לתפוס תאוצה, ולאחר שאתמול (שלישי) הודיע המאמן בעונה החולפת, יובל נעים, כי הוא עוזב את המועדון, הודיע היום הבעלים, ירון קוריס במסיבת עיתונאים שכינס, כי הוא עוזב באופן רשמי את המועדון. "אני מסיים היום את תפקידי כבעלים של הפועל רמת גן", אמר קוריס, "ומעביר את המניות שלי לעו"ד שחר בן עמי, וזאת עד אשר יימצא קונה ראוי. נתן דטנר יהיה יו"ר קבוצת הניהול של הפועל רמת גן". דטנר כיהן עד לא מזמן כמנהל של תיאטרון באר שבע, אותו ניהל כ-5 שנים, ופרש מתפקידו ב-2009.

דטנר וקבוצת הניהול יהיו אלו שיחליטו האם הרוכש החדש יהיה מתאים או לא, וכמו כן יהיו אלה שאמונים על מציאת המאמן החדש. במקרה ויימצא רוכש חדש, תחליט קבוצת הניהול האם להישאר בתפקיד, או האם לעזוב ולתת לרוכש את מלוא השליטה. בכל הנוגע לשחקנים במועדון, עדיין לא ברור מי יהיה בסגל בעונה הבאה. כל השחקנים ששיחקו בעונה החולפת סיימו את החוזה שלהם, וכרגע איש אף שחקן שחתום במועדון.

הפועל רמת גן כזכור נמצאת בקשיים כלכליים עוד מהעונה החולפת, ועד כה לא ברור האם תוכל הקבוצה לפתוח את העונה. לאחרונה התקיימו מגעים בין הנהלת הקבוצה לזו של הכח רמת גן במטרה לבחון איחוד של שני המועדונים, אך לאחר פיצוץ המשא ומתן נראה שהעניין אינו רלוונטי יותר. קוריס התייחס בדבריו גם לכך: "נושא האיחוד יורד מהפרק והמועדון ימשיך להתקיים בפני עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully