וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינגר: "זו הטעימה בדרך לדבר האמיתי"

מנכ"ל הוועד האולימפי תולה תקוות במשלחת שתצא בחודש הבא לאולימפיאדת הנוער. רוט שחמורוב עודדה את הספורטאים

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הוועד האולימפי קיים היום (רביעי) מסיבת עיתונאים שבה הוצגה המשלחת שתטוס לאולימפיאדת הנוער שתתקיים ב-14 באוגוסט בסינגפור ותימשך 12 יום. השם החם שנמצא במשלחת הוא דימה קרויטר, הקופץ לגובה המוכשר. המשלחת מונה 15 ספורטאים משמונה ענפי ספורט.

אפרים זינגר, מנכ"ל הוועד האולימפי, אמר: "בתנועה האולימפית הגענו למסקנה שיש מקום למשחקים אולימפיים לקטגוריות 14 עד 18, וזאת על מנת לאפשר לספורטאים הבולטים והמצטיינים מכל רחבי העולם להיפגש יחד ולטעום את הטעימה הראשונה בדרך לדבר האמיתי: למשחקים האולימפיים".

אסתר רוט שחמורוב פנתה לספורטאים הצעירים ועודדה אותם לקראת התחרויות: "אתם מזכירים לי את התקופה שאני התחלתי בגיל 14.5 והמטרה הראשונה שלי הייתה אולימפיאדת מקסיקו ולהגיע לרמות הכי גבוהות. מי שטוב, יש לו אפשרות להגיע גם לאולימפיאדה האמיתית. לי לא היו מטרות שהיו לכם. הייתי צריכה לחכות ארבע שנים עד האולימפיאדה, כשבאמצע הייתה רק אליפות אסיה. זה שאתם פה אומר שיש לכם את הכישרון".

גילי לוסטיג, מנהל היחידה לספורט הישגי: "קשה לדעת מה תהיה הרמה שם, אבל יהיו שם הטובים ביותר שמגיעים מהצמרת. בענפים המדידים יותר קל לנו. אנחנו יודעים שדימה קרויטר נמצא בטופ. אנחנו צופים לו מדליה כי הוא מדורג 1 בעולם לגילו. מלבד הענפים המסורתיים, שהם שייט, ג'ודו וטקוואנדו, יש לנו מועמדים בכירים בענפים המובילים בתנועה האולימפית כמו באתלטיקה ושחייה, והלוואי שזה מסמן לבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully