וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת מתכוננת למהפכה

איום פיפ"א מהתערבות פוליטיקאים בהתאחדות לא מנע את זימונם של דומנק ואסקלט, שהתחמקו מהעיתונאים, לפרלמנט

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

נראה שהאיומים של פיפ"א לא ממש עושים רושם על הממשל בצרפת, שמתעקש לעסוק בנבחרת הצרפתית ולנתח את ההתבזות של הטריקולור בדרום אפריקה. היום (רביעי) הגיעו המאמן ריימונד דומנק ויושב ראש ההתאחדות, ז'אן פייר אסקלט, שכבר הספיק להתפטר מתפקידו, לוועדה פרלמנטרית כדי להסביר את הכישלון.

בכניסתם, התחמקו השניים מהעיתונאים ונכנסו לבניין האסיפה הלאומית בפריס דרך הדלת האחורית. הדיונים היו אמורים להיות פתוחים לציבור, אבל בסופו של דבר בעקבות החלטת ההתאחדות הצרפתית הוחלט שהם יהיו בדלתיים סגורות. "אני חושב שזה סקנדל ששני האנשים הללו סירבו לדבר בנוכחות התקשורת", אמר חבר בוועדה, ז'אן-פרנסואה לאמור. "אני לא מבין מה יש להם להסתיר מהציבור בצרפת".

כידוע, רוב הביקורת מתנקזת לכיוון דומנק ואסקלט סביב האופן שבו הם ניהלו את המשבר במהלך הקמפיין. ז'אן פרנסואה רובו, חבר פרלמנט, אמר: "אמרנו לשניהם שזה לא בית משפט והמטרה הייתה להבין מה קרה ולנסות לוודא שמה שקרה לא יחזור על עצמו שוב בעתיד". כידוע, נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, כבר הזהיר את הממשל בצרפת שלא יתערב בנעשה בהתאחדות המקומית, שכן התערבות כזו עשויה לגרור עונש קשה. בין השאר הוזכרה אפשרות להדיח את צרפת מהשתתפות בטורנירים הבינלאומיים והדחה של הקבוצות הצרפתיות מהמפעלים האירופים.

עוד לפני הטורניר סיכמה ההתאחדות הצרפתית עם לורן בלאן על התחלת תפקידו לאחר הגביע העולמי כמאמן הטריקולור. ההחלטה בעניין בלאן אמורה להיות רשמית לאחר שההתאחדות תתכנס ביום שישי ותכריז עליו כמאמן הבא בשנתיים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully