וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקסיס הורנבאקל חתמה באלקטרה רמת השרון

הגארדית (25, 1.80 מ'), שמשחקת בכל עמדות החוץ ושיחקה בעונה שעברה באליצור חולון, מצטרפת לקבוצה של אוסטפלד

אלקסיס הורנבאקל היא הזרה הראשונה שחתמה לעונה הקרובה באלקטרה רמת השרון. הורנבאקל (25) היא גארדית גבוהה (1.80 מטר), שמשחקת בכל עמדות החוץ. בקולג' למשל, שם לקחה אליפות במדי טנסי (עם קנדיס פארק וניקי אנוסיקי), היא הצטרפה לרשימה מכובדת של שלוש שחקניות בלבד (השתיים האחרות הן שאמיקה הולדסקלואו ותמיקה קצ'ינגס) שקלעו במהלך הקריירה במכללה יותר מ-900 נקודות, אספו יותר מ-500 ריבאונדים, חילקו יותר מ-350 אסיסטים, חטפו יותר מ-250 כדורים וחסמו יותר מ-50 פעם.

הורנבאקל, ששיחקה בעונה שעברה באליצור חולון, היא שחקנית טולסה מה-WNBA, אליה עברה מדטרויט. לפני שנתיים, בעונתה הראשונה ב-WNBA, היא סחבה את דטרויט אליפות, תואר שהצטרף לרשימת תארים ארוכה אותה היא סוחבת כבר שנים.

עוד בתיכון (שבו אגב למדה עם רנה מונטגומרי, שחתמה השבוע באשדוד) היא הגיעה לגמר אליפות התיכונים הארצי, שם זכתה בתואר ה-MVP בטנסי, מעצמת כדורסל נשים, היא החוטפת הטובה בכל הזמנים, וכבר במשחקה הראשון בליגה המקצוענית, קיבלה 19 דקות משחק בהן רשמה שיא של שבע חטיפות.

"כבר בשנה שעברה רציתי להביא אותה, אבל איכשהו זה לא הסתדר", אומרת אורנה אוסטפלד, מאמנת רמת השרון. "אני שמחה שהפעם זה הצליח, בעיקר אחרי שראיתי אותה בחולון. היא עשתה לנו צרות איומות, והיא שחקנית שעושה הכל, אבל כמו שאני אוהבת: היא קודם כל שחקנית חכמה, ומה שמדהים אצלה אלה החטיפות והמסירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully