וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "הנבחרת לא תהיה על הגב של כספי"

30.6.2010 / 12:00

המאמן הלאומי העביר את אימון הבכורה שלו עם פתיחת ההכנות למוקדמות אליפות אירופה וניסה להוריד לחץ משחקן סקרמנטו

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל קיימה הבוקר (רביעי) אימון בכורה לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה בחוף הים של הרצליה, לאחריו קיימו ראשי הנבחרת מסיבת עיתונאים רשמית לפתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה. הסגל המקורי של המאמן אריק שיבק כלל 19 שחקנים, אך מאימון הבכורה עמרי כספי ודייויד בלות'נטאל שקיבלו אישור מראש להצטרף לנבחרת במועד מאוחר יותר, עידו קוז'יקרו שייעדר בשבועיים הקרובים עד שיתאושש לחלוטין ממחלת הנשיקה, יניב גרין שסוחב פציעה קלה ובן רייס שנמצא עם הנבחרת האולימפית בטורניר הכנה.

שלושת השחקנים היחידים שערכו את אימון הבכורה שלהם בנבחרת היו יוני ניר, ליאור חכמון ודגן יבזורי. הסגל שהשתתף באימון: רביב לימונד, גיא פניני, אלישי כדיר, דגן יבזורי, יוני ניר, ליאור חכמון, גל מקל, יובל נעימי, יוגב אוחיון, רוברט רותבארט, אורי קוקיה, טל בורשטיין ויותם הלפרין.

הנבחרת תתאמן בשבוע הקרוב באולם הדר יוסף, ולקראת סוף השבוע הבא תצא לטורניר הכנה בבלארוס, שיכלול שלושה משחקים אימון, שניים מהם מול הנבחרת המקומית ומשחק נוסף מול בולגריה. לאחר מכן תשוב הנבחרת לארץ, ותצא לאחר מספר ימים לפורטוגל, שם תקיים שני משחקי אימון מול הנבחרת המקומית. ישראל תשוב לארץ ובסוף חודש יולי תארח טורניר בינלאומי בתל אביב, שם תקיים שלושה משחקים מול נבחרות הולנד, בלגיה ובריטניה. ב-2 לאוגוסט תפתח הנבחרת את הופעותיה במוקדמות אליפות אירופה במשחק מול איטליה. בהמשך תפגוש ישראל גם את נבחרות לטביה, פינלנד ומונטנגרו.

"אני בטוח שנראה נבחרת לוחמת”

במסיבת העיתונאים אחרי האימון התייחס שיבק לכמות הכישרון בסגל שלו: "אנחנו לא מדינה כמו ספרד או יוון, יש לנו את השחקנים שלנו וזה לא סוד שאנחנו לא עמוקים כמו המדינות האלה. יש לנו נבחרת מאוזנת מדורות של גילאים מגוונים. יש שחקנים פחות ויותר מנוסים ובסך הכל בקמפיין הזה יש לנו שילוב דורות טוב".

"יש לנו צוות שחקנים וחומר אנושי נפלא", המשיך שיבק. "אני בטוח שנראה נבחרת לוחמת וכזו שתשקיע את כל מה שהיא יכולה במטרה להשיג את המטרה. אני מאוד מקווה שיהיה לנו קמפיין מוצלח. ברור לי מהניסיון שלי שאין קמפיין בלי בעיות בדרך. זה יהיה נדיר אם הקמפיין יילך חלק מתחילתו ועד סופו. אני מקווה מאוד שנעבור אותו גם בימים הפחות טובים".

לגבי היריבות של הנבחרת בקמפיין הקרוב אמר שיבק: "יש לנו מטרה אחת ויחידה, והיא לעלות לאליפות אירופה. יש לנו הגרלה קשה בעקבות השיטה של פיב"א ובעקבות העובדה שחלק מהנבחרות עולות אוטומטית. אנחנו מוגרלים עם נבחרות חזקות וטובות, שמול חלקן שיחקנו. מונטנגרו, למשל, היא הנבחרת החזקה ביותר והיא לא הפסידה אף משחק רשמי מאז שהיא נפרדה מסרביה. גם איטליה חזקה, לטביה תמיד עשתה לנו חיים קשים, ופינלנד היא נבחרת חזקה שאסור לזלזל בה. היא תעשה חיים קשים לכל הנבחרות בבית הזה".

על תפקידו של עמרי כספי, אמר שיבק: "כשקיבלתי את התפקיד, דיברתי עם עמרי ומהרגע הראשון הוא הראה התלהבות לבוא ולתרום לנבחרת. הוא אמר שהוא מגיע, לא משנה מה יהיה. עמרי, מתוקף גילו ומתוקף מה שהוא עשה השנה, התפקיד שלו בנבחרת יהיה חזק וחשוב יותר. הלחץ על עמרי יהיה גדול. הוא יתרום את חלקו בדברים שהוא צריך לעשות זאת, ובואו נקווה שלא כל הנבחרת תהיה על הגב שלו. זה לא יקרה, וזה לא צריך לקרות".

לגבי הנעדרים, לכל אחד יש את הסיבה שלו. ליאור אליהו ודייויד בלות'נטאל הם שחקנים שאישרתי להם לא להתחיל עם כולם. יש לנו היום יותר שחקנים שמשחקים בחוץ מאשר אי פעם. אלה שמשחקים בחוץ הם שחקנים שאנחנו לא יכולים לקבוע את לוח הזמנים שלהם בקבוצות. הייתה לי אפשרות להתחיל באימונים מאוחר יותר, אבל בחרנו להתחיל באימונים ולצרף בהמשך את השחקנים הפצועים ויתר השחקנים שנתתי להם יותר זמן. רק העתיד יוכל להגיד אם זו הייתה החלטה נכונה או לא".

טל בורשטיין ייצג את השחקנים ואמר: "כמו תמיד זה כיף להיות פה. אני שמח שזה הצוות שהולך לעבוד איתנו הקיץ. מחכה לנו משימה קשה מאוד וסופר חשובה. צריכים לעבוד קשה מאוד, ועדיין לא בטוח שנוכל לעשות זאת. אפשר להבטיח שנעשה את כל המאמצים לתת הכל על המגרש כדי שנעפיל לאליפות אירופה".

עוזר המאמן עודד קטש הוסיף: "ההכנה היא יותר טובה ממה שאפשר היה לצפות. יש בנבחרת שחקנים טובים, יותר מבעבר. יש את החסרונות שלנו, אבל יש אווירה טובה בנבחרת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully