וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "לא הייתי משלם כדי לראות את ברזיל"

כוכב העבר מבקר את הנבחרת של דונגה, ואומר: "איפה הקסם הברזילאי? איפה קשר יצירתי? הם שווים לנבחרות האחרות"

מתברר שלא כולם נהנים עד עכשיו מהמונדיאל, ומי שעוד יותר לא נהנה הוא אגדת העבר, יוהאן קרויף, שמחמם את הגזרה לקראת רבע הגמר נגד הולנד. לדעתו, הסלסאו היא נבחרת משעממת ויותר חמור מכך הוא אומר שהוא לא היה משלם כדי לראות את מי שהייתה אלופת העולם חמש פעמים.

מתברר שקרויף לא מתרשם יותר מדי מה-0:3 של ברזיל על צ'ילה ומשוכנע שיש לסלסאו סגל דומה לשאר הנבחרות. "לא הייתי קונה כרטיס כדי לצפות במשחקים של הנבחרת הברזילאית", אמר ל'מירור'. "איפה הנבחרת הברזילאית שכולנו הכרנו במונדיאל הזה? אני מסתכל על הנבחרת וזוכר אנשים כמו גרסון, טוסטאו, פלקאו, זיקו או סוקראטס. עכשיו אני רק רואה את ג'ילברטו, מלו, באסטוס וז'וליו באפטיסטה".

קרויף המשיך במתקפה, ואמר: "איפה הקסם הברזילאי? אני יכול להבין מדוע דונגה בחר כמה שחקנים, אבל איפה קשר פליימייקר או קשר יצירתי? אני לא חושב שאף צופה היה משלם כדי לראות אותם. ברזיל צריכה לשחק עם יותר עוצמה ויותר רעב על הדשא מכיוון שהם לא מיוחדים, הם כמו כל הנבחרות האחרות במונדיאל. תמיד האוהדים רוצים ליהנות מברזיל ומהפנטזיה בגביעי העולם, אבל אין להם את זה הקיץ".

קרויף מנתח את הסלסאו, ואומר: "יש להם שחקנים מוכשרים, אבל הם משחקים בצורה יותר הגנתית ופחות מרגשת. חבל מבחינת האוהדים והטורניר. הם אחת הנבחרות שאנשים רוצים לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully