וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פול פירס יוצא לשוק

סוכנו של כוכב הסלטיקס אישר כי הוא מתכוון להשתחרר מהעונה האחרונה בחוזהו, בבוסטון לא ימהרו להעניק לו חוזה ארוך טווח

עולם הכדורסל האמריקאי כולו עוסק בימים האחרונים בספירת הדקות לקראת הראשון ביולי, תאריך הקסם שיאפשר לשורת הסופרסטארים בראשותם של לברון ג'יימס, דווין וויד, כריס בוש, ג'ו ג'ונסון, אמארה סטודמאייר וקרלוס בוזר, שהפכו לשחקנים חופשיים עם סיום העונה החולפת להתחיל במגעים עם המחזרות הנלהבות שלהם, והלילה (בין שלישי לרביעי) הצטרף שם גדול נוסף לרשימה המתארכת, כשסוכנו של פול פירס אישר שגם הוא צפוי להשתחרר מחוזהו.

לכוכב הסלטיקס נותרה שנה נוספת בחוזהו, בה היה צריך להרוויח 21.5 מיליון דולר, בעוד שבחירתו להפוך לשחקן חופשי מוגבל תאפשר לו לחתום על חוזה חדש לארבע שנים תמורת סכום של עד 96 מיליון דולר, כשלבוסטון תהיה זכות ראשונים על החתמתו, אך הג'נרל מנג'ר דני איינג' כבר הודה לאחרונה שגילו של פירס (33) עשוי להוות בעיה כשאמר: "ייתכן שהוא יקבל הצעה לחוזה ארוך טווח במקום אחר, שתהיה טובה יותר ממה שאנחנו נוכל להציע לו".

בינתיים קיבלו הסלטיקס חדשות רעות גם מכיוונו של קנדריק פרקינס. הסנטר שנפצע בברכו במשחק השישי בסדרת הגמר גילה שפציעתו חמורה משחשבו תחילה, ואמר: "אני אצטרך להיעדר לפחות חמישה או שישה חודשים, ואעבור קשה מאוד כדי לחזור לעצמי בסיום תקופת ההחלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully