וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולהאם הסכימה לשחרר את הודג'סון לליברפול

המאמן הוותיק עשוי להיות מוצג כבר היום כמחליפו של בניטז, ירידתו מהפרק כמאמן אנגליה עשויה להשאיר את קאפלו בכסאו

אחרי שרוי הודג'סון כבר סיכם בימים האחרונים את תנאי חוזהו בליברפול, הוסר המכשול האחרון מעל העסקה כשפולהאם הסכימה לשחרר את המאמן המנוסה מחוזהו תמורת פיצוי של שני מיליון ליש"ט. כמעט חודש לאחר פיטוריו של רפא בניטז השלימו במרסיסייד את החיפושים אחרי היורש המתאים, והעדיפו את הודג'סון על פני שורה ארוכה של מועמדים שכללה את מרטין אוניל, קני דלגליש, מנואל פלגריני, דידייה דשאן, פרנק רייקארד ואפילו מרצ'לו ליפי, שעל פי "דיילי מירור" נשקל ברצינות ביממה האחרונה.

הודג'סון בן ה-62, שעשוי להיות מוצג באנפילד כבר במהלך היום ולחתום על חוזה לשנתיים תמורת שלושה מיליון ליש"ט לעונה, יגיע לקבוצתו ה-16 במספר בקריירה הארוכה שלו, שהחלה בליגה השבדית אי שם ב-1976, משם נדד לאורך השנים בין בריסטול סיטי, נבחרת שוויץ, אינטר, בלקבורן, גראסהופרס, קופנהאגן, אודינזה, נבחרת איחוד האמירויות ונבחרת פינלנד, לפני שחזר לאנגליה ב-2007 כמאמן פולהאם.

הגעתו של הודג'סון לליברפול תשפיע גם על עתידו של פאביו קאפלו כמאמן נבחרת אנגליה. המאמן המוערך נחשב למועמד הבכיר להחליף את האיטלקי בעקבות הכישלון במונדיאל, ועל פי "גרדיאן", ירידת שמו מהפרק שינתה את מערך הכוחות בקרב בכירי ההתאחדות, שנוטים כעת לאפשר לקאפלו להישאר בתפקידו.

בינתיים עלה שמו של אלן קרבשלי כמועמד המועדף על פולהאם להחליף את הודג'סון, כשבין היתר הוזכרו גם שמותיהם של מארק יוז וסוון גוראן אריקסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully